262
На крісло очільника Бюро економічної безпеки претендує понад 50 осіб
— Казна та Політика
Понад 50 претендентів подали заявки на конкурс на голову Бюро економічної безпеки.
Про це заявив перший віцепрем’єр-міністр–міністр економіки Олексій Любченко в коментарі Інтерфакс-Україна.
За словами Любченка, вже отримана 51 заявка. Однак це поки може бути не остаточна кількість, оскільки деякі заявки могли подаватися поштою.
Він додав, що засідання конкурсної комісії, на якій інформація про кандидатів стане більш повної, відбудеться в п’ятницю. Міністр утримався від коментаря про конкретних кандидатів, які вже публічно заявили про подачу заявок.
Раніше повідомлялося, що на пост голови БЕБ претендує колишній міністр фінансів України та ексглава Ради національної безпеки і оборони Олександр Данилюк. 7 липня він подав документи на конкурс з відбору директора Бюро.
Нагадаємо, Верховна Рада прийняла закон про Бюро економічної безпеки України 28 січня. Президент підписав його 22 березня.
Бюро почне роботу 25 вересня. На наступний день після цього припинить своє існування Державна фіскальна служба, яка вже знаходиться в процесі ліквідації.
Відповідно до закону, в БЕБ буде працювати до чотирьох тисяч співробітників, а директора органу виберуть на конкурсі. Податкову міліцію, яка залишилася в ГФС після поділу відомства на податкову і митну службу, ліквідують.
У державному бюджеті на 2021 рік передбачили витрати на створення Бюро економічної безпеки. Мінфін заклав на ці цілі 587 млн грн. Це більш ніж удвічі менше, ніж на заходи щодо реорганізації Державної фіскальної служби (1,3 млрд грн).
За матеріалами: Главком
Поділитися новиною
Також за темою
Вкладення українців в ОВДП сягнули історичного максимуму — 106 млрд грн
Податкова перевиконала план надходжень: скільки коштів надійшло до держбюджету
Бізнес зберіг позитивні оцінки ділової активності у жовтні — опитування Нацбанку
У жовтні до держбюджету надійшло 186,4 мільярда гривень — Мінфін (інфографіка)
Як почувається бізнес в регіонах під час війни — опитування (інфографіка)
В Україні починають будівництво нової євроколії: де проходитиме
