АМКУ дозволив Мінінфраструктури фінансувати будівництво злітної смуги аеропорту «Дніпро» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

АМКУ дозволив Мінінфраструктури фінансувати будівництво злітної смуги аеропорту «Дніпро»

Казна та Політика
120
Антимонопольний комітет України визнав допустимою призупинену ним раніше держдопомогу, яку Міністерство інфраструктури України надавало на проектування і будівництво злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Дніпро».
Про це повідомляється на сайті АМКУ.
Комітет розглянув матеріали відповідної справи та визнав, що підтримка заходів щодо забезпечення безпеки аеродрому на підставі бюджетної програми «Укрінфрапроекту» та ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» обсягом 169,86 млн грн не є державною допомогою відповідно до Закону «Про державну допомогу суб’єктам господарювання».
Водночас визнано державною допомогою підтримку з проектування та будівництва аеродрому, яка виділяється міністерством для «Фінінпро» та експлуатанта — міжнародного аеропорту «Дніпро» загальним обсягом понад 6 млрд грн.
У рішенні АМКУ йдеться, що ця допомога є допустимою для конкуренції за умови виконання трьох зобов’язань:
  • забезпечити, щоб процедура відбору майбутнього експлуатанта аеродрому міжнародного аеропорту «Дніпро» була відкритою, конкурентною, прозорою та недискримінаційною. З цією метою надавач державної допомоги повинен узгодити з уповноваженим органом з питань державної допомоги порядок такого відбору до початку його проведення;
  • забезпечити, щоб аеропорт був відкритий для всіх потенційних авіаперевізників (не повинен використовуватися одним авіаперевізником);
  • щорічно надавати до уповноваженого органу звітність щодо пасажиропотоку та отриманого прибутку, а у разі зміни динаміки цих показників за період амортизації (до 2045 року) — додатково повідомляти.

Довідка Finance.ua:

  • У травні АМКУ тимчасово призупинив державну допомогу, що надається Мінінфраструктури на проектування і будівництво аеродрому міжнародного аеропорту «Дніпро».
  • Комітет заявив про підстави вважати, що ця фінансова підтримка могла істотно вплинути на конкуренцію в регіоні.
  • Зазначена проблема, зокрема, виникла через те, що Мінінфраструктури вчасно не повідомило АМКУ про намір здійснити таке фінансування.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас