Нова пошта запустила новий сервіс для керування посилкою — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нова пошта запустила новий сервіс для керування посилкою

Особисті фінанси
977
Відтепер клієнти можуть самостійно через сайт Нової пошти керувати своєю доставкою: продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, сплатити за послуги або дізнатися місцезнаходження посилки, – без звернень до контакт-центру.
Про це Finance.ua повідомили у пресслужбі компанії.
Щойно посилка зафіксована до відправлення, клієнти отримують повідомлення у Viber або sms із посиланням на сервіс для керування доставкою. Він адаптований до користування з різних гаджетів: як зі смартфона, так і з комп’ютера.
Які нові функції доступні клієнтам:
  • продовження терміну зберігання у разі автоповернення. Відтепер можна самостійно та безкоштовно продовжити термін зберігання ще на 3 дні для товарів із інтернет-магазинів, у яких налаштовано автоповернення відправлення через 3-5 днів;
  • переадресація відправлення. Клієнти можуть самостійно переадресувати через сайт у будь-яке інше відділення, на адресу або у поштомат. Раніше така функція була доступна лише у мобільному додатку або через контакт-центр;
  • перенесення доставки. Дату та час доставки за адресою можна самостійно перенести онлайн на більш зручні;
  • повернення відправнику. Ця функція є лише у відправника, щоб відкликати відправку та повернути собі посилку;
  • відмова від посилки. Більше не потрібно йти до відділення, щоб відмовитися від посилки. Тепер отримувач відправлення може зробити відмову безпосередньо на сайті;
  • детальний рух посилки. Клієнти можуть побачити всю історію пересування посилки: коли виїхала з відділення відправника, де перебуває наразі та дату прибуття;
  • можливість прокласти маршрут до конкретного відділення. Клієнт може прокласти маршрут на карті та одразу побачити графік роботи потрібного йому відділення;
  • деталізований рахунок оплати. Клієнт може не лише оплатити своє відправлення онлайн, але й побачити з чого складається рахунок – доставка, вартість самого відправлення, грошовий переказ тощо.
Здійснювати будь-які дії з відправленням може лише відправник або отримувач посилки, вказані в експрес-накладній. Для цього їм потрібно проходити двухфакторну аутентифікацію.
Як це працює:
  • Клієнт отримує повідомлення у Viber або смс з посиланням на сервіс керування посилкою. Далі потрібно перейти за посиланням. Номер експрес-накладної вже буде введено у пошукову строку – необхідно просто натиснути «Пошук».
  • Щоб скористатися додатковими послугами, потрібно натиснути у верхньому кутку справа «Меню» та обрати потрібну послугу.
  • Важливо! Щоб оплатити посилку, клієнт повинен ввести мобільний номер телефону, який співпадає з номером відправника або отримувача посилки. Інакше система не дозволить виконати цю функцію.
У майбутньому Нова пошта планує додавати нові функції для управління посилками через сайт.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас