Що робити, якщо отримали повідомлення про заборгованість за електроенергію — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що робити, якщо отримали повідомлення про заборгованість за електроенергію

Енергетика
19792
Платити за електроенергію жителям столиці необхідно щомісяця до 20 числа.
Про це розповіли у енергопостачальника YASNO.
Якщо найдійшло повідомлення про заборгованість, перше, на що повинен звернути увагу клієнт — від кого воно надійшло і за який період вказана заборгованість.
Якщо несплаченою залишилася електроенергія, спожита до 31 грудня 2018 року, повідомлення може бути направлено попереднім постачальником, який зараз виконує функцію оператора системи розподілу (ОСР). Відповідно, накопичений до 31 грудня 2018 борг необхідно сплатити цій компанії.
У разі заборгованості за електроенергію, спожиту після 1 січня 2019 року, оплату потрібно внести енергопостачальнику YASNO (ТОВ «КИЇВСЬКІ енергетичні послуги»).
  • Це можна зробити дистанційно через Особистий кабінет,
  • Viber-бот YASNO-online,
  • платіжні сервіси або у відділенні банку або Укрпошти.
YASNO закликає жителів столиці бути пильними і не передавати гроші за електроенергію стороннім особам. Наприклад, якщо зателефонують з нібито «енергетичної компанії» з пропозицією оплатити світло «співробітнику», який прийде в будинок і візьме готівку.
«Інформацію про наявність заборгованості за електроенергію, яка склалася після 1 січня 2019 року, клієнти можуть отримати виключно від YASNO. При цьому постачальник не має відношення до повідомлень і дзвінків, що надходять клієнтам від інших компаній. Щоб уникнути накопичення заборгованості та пов’язаних з цим наслідків, радимо киянам своєчасно розраховуватися за електроенергію — щомісяця до 20 числа», — сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.

Довідка Finance.ua:

  • Електроенергія в лютому різко подорожчала на 21% через проблеми в енергетиці. Недовиробіток електроенергії на АЕС і відсутність складських запасів вугілля на ТЕС в необхідних обсягах призвели до різкого подорожчання електроенергії в лютому.
  • У разі заборгованості за світло і за умови попередження споживача не пізніше ніж за 5 робочих днів до дня відключення, оператор системи має право повністю або частково припинити постачання електричної енергії споживачеві.
Читайте важливі поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас