У Мінцифри розповіли, які послуги з'являться у «Дії» у 2021 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Мінцифри розповіли, які послуги з'являться у «Дії» у 2021 році

Особисті фінанси
1213
Віцепрем’єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував нові цифрові проєкти та сервіси, які запустить Мінцифри в першому кварталі 2021 року.
Про це повідомляє пресслужба міністерства.
«Ефективний менеджмент — 90% перемог. Ми будуємо організаційну структуру на рівні держави. У Верховній Раді є Комітет цифрової трансформації. За кожен проєкт у міністерстві відповідають мої заступники. З нашої ініціативи в березні 2020 року Кабмін ухвалив нову посаду CDTO (Chief digital transformation officer) — керівників цифрової трансформації в державних органах влади. У кожному міністерстві тепер є CDTO — цифрові заступники міністрів, які відповідають за конкретні напрямки та сфери. Є CDTO на рівні ОДА, міських рад. DTPM — на рівні проєктів Мінцифри. Також ми створили Дія Company — першу державну IT-компанію Мінцифри», — заявив Федоров.
Серед нових сервісів, які запускає Мінцифри у 2021 році, — Дія ID, зміна місця проживання, будівельні послуги класів СС2 та СС3, податкові онлайн-послуги, електронний медичний висновок та автоматична реєстрація бізнесу.
Дія ID — сучасний цифровий підпис, який полегшить українцям отримання послуг в онлайні. У смартфоні за декілька кліків можна буде отримати КЕП. Ви зможете підписувати документи у смартфоні, отримувати адміністративні та фінансові послуги.
Також буде доступна зміна місця реєстрації онлайн. Для цього ще наприкінці 2020 Уряд ухвалив постанову, яка впроваджує експериментальний проєкт з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання в електронному форматі.
На портал Дія додадуть нові будівельні онлайн-послуги — початок виконання будівельних робіт та введення в експлуатацію об’єктів класу СС2 та СС3. Крім того, з’явиться автоматична реєстрація бізнесу — автоматична реєстрація послуг для ФОП онлайн. Уже готуються відповідні зміни до законодавства про реєстрацію ФОП без участі реєстратора.
У 2021 році Мінцифри впровадить електронний лікарняний. Він замінить паперовий лікарняний на електронний листок непрацездатності.
Незабаром з’являться податкові онлайн-послуги. Буде оптимізовано та переведено в Дію послуги кабінету платника податків.
Для запуску усіх цих сервісів Мінцифри розробило методологію та синхронізувалося з командами, щоб покращити кожен проєкт.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас