Допомога бізнесу: вимоги та умови отримання виплат — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Допомога бізнесу: вимоги та умови отримання виплат

Казна та Політика
2585
Верховна Рада в цілому схвалила законопроект №4429, згідно з яким фізичні особи-підприємці в Україні отримають по 8 тисяч гривень виплат.
Гетманцев зазначив, що для отримання виплат ФОП повинен відповідати критеріям, які визначені в законі.
“Там є умови для їх виплати. ФОП повинен відповідати критеріям, які визначені в законі. Він має бути зареєстрований більше трьох місяців, його діяльність повинна бути відповідно до КВЕД (класифікатор видів економічної діяльності, – ред.). Тоді він заповнює анкету і через “Дію” подає її і отримує дохід”, – розповів нардеп.
Умови отримання виплат. Найманим працівникам нададуть 8 тисяч гривень допомоги за умови:
  • основний вид діяльності їхнього роботодавця станом на 31 жовтня 2020 року відповідає урядовому переліку тих, чию роботу було зупинено;
  • за 3 квартал 2020-го роботодавець нараховував ЄСВ;
  • середня зарплата не перевищує 30 тисяч гривень;
  • не працюють за сумісництвом.
Для ФОПів закон також встановив вимоги щодо отримання виплат:
  • реєстрація більше 3 місяців;
  • у 2020 році сплатили ЄСВ за себе менше, ніж за 3 місяці;
  • основний вид діяльності станом на 31 жовтня відповідає переліку Кабміну тих, чию роботу було зупинено;
  • якщо вони не є ФОП та працівником одночасно.
Однак така допомога не надається, якщо є борг по ЄСВ.
Як отримати виплату. В законі вказано кілька видів виплат для ФОП і їхніх найманих працівників. Виплати проводять на підставі їхніх заяв в електронній формі, поданих через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (“Дія”).

Отримати гроші до зарплати 💸

У заяві про виплату одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам потрібно вказати:
  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (при наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • адресу місця проживання;
  • підтвердження відповідності застрахованої особи до положень цього закону;
  • номер банківського рахунку для виплати допомоги – за стандартом IBAN.
Переказувати кошти для цієї виплати буде Пенсійний фонд за списками на виплату, наданими Мінцифри.
Відповідно до закону, ПФУ подає списки на виплату уповноваженому Кабміном банку для проведення платежів. Той же переказує кошти застрахованим особам не пізніше наступного операційного дня після їх надходження.
Виплата повинна надійти на банківський рахунок (у форматі IBAN), зазначений в заяві застрахованої особи.
Рішення про виплату або відмову у виплаті такої допомоги будуть приймати тероргани Мінекономрозвитку. Вони ж будуть здійснювати виплати.
Читайте важливі поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас