Як дистанційно можна вирішувати питання з електропостачання
Розрахуватися за електроенергію без комісії, передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна не виходячи з дому.
Про це повідомляє YASNO.
“Задля безпеки клієнтів і працівників YASNO закликає уникнути візитів до енергоофісів на час посиленого карантину. Якщо ж консультація потребує очного візиту – врахувати, що потрапити в енергоофіс можна виключно після попередньої реєстрації на сайті”, – ідеться в повідомленні.
Сервіси, які допоможуть вирішити питання з електропостачання та енергоефективності дистанційно:
- особистий кабінет
- сайт
- мобільний додаток YASNO для смартфонів;
Facebook-сторінка
Viber-бот Yasno-online - електронна пошта kyiv@yasno.com.ua
- контакт-центр: (044/066/067) 277-18-18.
Записатись на візит до енергоофісів можна через просту форму на сайті. Для цього потрібно обрати тему звернення, енергоофіс, вказати свої контактні дані та обрати дату і час візиту. Також записатись на візит можна за телефонами контакт-центру і додатковими телефонами для кожного енергоофісу.
“Ми закликаємо більш досвідчених клієнтів допомогти людям похилого віку також вирішувати комунальні питання через інтернет. Саме люди похилого віку входять до групи ризику та не завжди мають доступ до інтернету, проте дуже дисципліновано ставляться до сплати за електроенергію та передачі показань лічильників”, – сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.
Довідка Finance.ua:
- Раніше YASNO дав 5 порад для споживачів електроенергії.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною