733
Як працює сервіс ДПС для повернення помилково сплачених податків (інфографіка)
— Особисті фінанси
Для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс «Е-повернення».
Про це повідомила Державна податкова служба України.
Чим корисний сервіс: платники податків мають змогу у режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення коштів через Електронний кабінет в «три кліки».
Як це працює:
- у головному меню Електронного кабінету необхідно перейти до розділу «Заяви, запити для отримання інформації»;
- із запропонованого переліку вибрати форму Заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (J1302001 – для юридичних осіб або F1302001 – для фізичних осіб);
- після заповнення запропонованих реквізитів заяви необхідно зберегти її, підписати та відправити територіальному органу ДПС.

Повернення помилково та/або надміру сплачених коштів можливо лише протягом 1095 днів від дати їх сплати та за умови відсутності у такого платника податкового боргу.
Як закрити ФОП 💼
У ДПС зазначають, що сервісом за 10 місяців поточного року скористалися 249 тис. платників, з яких 128 тис. – подали заяви на повернення коштів та 121 тис. громадян задекларували право на повернення податкової знижки за деклараціями про майновий стан і доходи.
Довідка Finance.ua:
- Раніше у ДПС спростили та прискорили процес зняття з обліку ФОПів.
- Податківці поділилися покроковим алгоритмом, як сплатити податки та ЄСВ через Е-кабінет.
- Державна податкова служба у листопаді планує запустити tax-сервіс бот у соцмережах, за допомогою якого платники податків зможуть отримати інформацію про стан своїх розрахунків, результати обробки документів та нагадування про необхідність подання звітності чи сплату податків.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною