SkyUp запускає новий сервіс "баланс пасажира"
SkyUp Airlines запустила новий сервіс “баланс пасажира”. Він дозволить пасажирам отримувати промокоди на знижки, подарунки та акційні бонуси, а також повернені гроші за скасовані рейси відразу на свій власний баланс.
Про це повідомляє пресслужба авіакомпанії.
“Це абсолютно новий інструмент в особистому кабінеті на www.skyup.aero. Наразі новий функціонал працює у бета-версії. Кошти, які підлягають поверненню, можна буде також вивести на банківську картку пасажира”, – йдеться в повідомленні.
Тепер ви відразу зможете отримувати на свій баланс:
- повернені гроші за скасовані рейси;
- промокоди на знижки;
- подарунки та акційні бонуси.
Переваги балансу:
- якщо рейс скасують з будь-якої причини, повну вартість квитка в ту ж мить автоматично зарахують на баланс пасажира;
- кошти зберігаються на балансі безстроково;
- кошти можуть бути використані на покупку будь-яких квитків або послуг на сайті авіакомпанії;
- кошти на балансі можна використати на будь-яку кількість бронювань;
- на ці кошти можна придбати квитки для друзів чи рідних;
- кошти, які підлягають поверненню, можна вивести на банківську картку.
Щоб отримати гроші на банківську картку, необхідно натиснути кнопку «Вивести на картку» і дотримуватися інструкцій, щоб відправити запит на повернення коштів. Після розгляду претензії компанія зарахує кошти, які підлягають поверненню, на банківську картку, з якої здійснювалася оплата квитка.
Довідка Finance.ua:
- У четвер, 24 вересня 2020 року, авіакомпанія SkyUp відкрила продаж квитків за новим напрямком Київ – Занзібар – Київ. Квитки на південний острів доступні у форматі round trip (туди – назад).
- Збитки лоукостера SkyUp з початку року до кінця серпня склали $30 млн, компанії загрожує банкрутство.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною