lifecell закрив послугу дистанційної заміни SIM-карти
Оператор lifecell закрив послугу «Дистанційна заміна SIM» аби забезпечити для своїх абонентів надійний захист від шахрайських дій, пов’язаних з несанкціонованою заміною SIM-карт.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
“Зараз персональні дані користувачів викрадаються третіми особами з непов’язаних з оператором джерел все частіше. Тому для захисту абонентів та їх персональних даних lifecell закриває послугу “Дистанційна заміна SIM”, яка дозволяла віддалену заміну SIM-карт. Ця послуга була запроваджена в березні 2020 року та стала особливо актуальною під час жорсткого карантину в період з березня по травень цього року”, – ідеться в повідомленні.
Читайте також: Крадуть номер, чистять картки, вішають кредити: в соцмережах розповіли про зухвалих кібершахраїв
Таке рішення було прийняте компанією в тому числі з огляду на звернення абонентів, які зіткнулися зі спробами викрадення їхніх мобільних номерів шахраями. Персональні дані абонентів викрадаються із зовнішніх джерел, що не мають стосунку до оператора. В подібних випадках зареєстровані абоненти змогли повернути викрадені номери.
Для заміни SIM-картки рекомендується звертатися в магазини lifecell:
- заміна можлива лише за наявності документа, що посвідчує особу власника номеру (паспорт, водійське посвідчення, військовий квиток або пенсійне посвідчення);
- для заміни SIM-картки необхідно назвати cекретне слово або ж, якщо воно не було встановлене, відповісти на ряд додаткових запитань;
- у випадку успішної ідентифікації, абонент отримує нову SIM-картку зі своїм номером. При цьому зберігається тарифний план номеру, баланс мобільного рахунку на момент відновлення номеру та замовлені послуги.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною