АТБ заявила, що виробники намагаються підвищити ціни на куряче яйце на 47% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

АТБ заявила, що виробники намагаються підвищити ціни на куряче яйце на 47%

Фондовий ринок
5371
Постачальники і виробники курячого яйця пропонують торговельній мережі АТБ закуповувати цю продукцію з 1 квітня за цінами, що перевищують нинішній рівень на 47%.
Про це повідомила компанія “АТБ-Маркет”.
“Станом на 27 березня 2020 року всі виробники курячого яйця в Україні заявляють про підвищення цін з 01 квітня 2020 р до +47% від поточних закупівельних цін. Компанія АТБ веде переговори з виробниками про недопущення такого підвищення. На поточний момент роздрібна ціна в АТБ на яйця курячі залишається без змін”, – повідомляється на сайті мережі АТБ, яка оприлюднила листи таких постачальників як ТОВАВІС-Україна”, ТОВ “Інтер-Запоріжж “, ТОВ “Імперово Фудз”.
Генеральний директор АТБ Борис Марков повідомляв, що виробники яєць попередили мережу про планове підвищення цін. Тоді ж керівник мережі повідомив, що компанія починає регулярне оприлюднення цінових пропозицій постачальників, щоб покупці могли зрозуміти, через що насправді підвищуються ціни на продукти харчування в роздрібних мережах.
АТБ поряд з іншими представниками мережевого ритейлу як NOVUS, Ашан, METRO Cash & CarryUkraine, Сільпо, BILLA, VARUS, ЕКО маркет, Велика Кишеня, Велмарт піддавалася звинуваченням в необґрунтованому підвищенні цін.
Раніше мережа АТБ оприлюднила дані про відпускні ціни на овочі борщового набору. Як випливає з матеріалів про динаміку закупівельних цін, найбільш приголомшливе зростання цін на капусту, цибулю і моркву.

Довідка Finance.ua:

  • Мережа АТБ ввела “пенсійну” годину: окремий час з 9 до 10 ранку для відвідування магазинів пенсіонерами і літніми людьми.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас