5 порад покупцям авто в салонах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

5 порад покупцям авто в салонах

Особисті фінанси
25758
Всі потенційні покупці хочуть заощадити. Однак деякі забувають, що саме в такому стані можуть стати легкою здобиччю шахраїв. Бажана економія обходиться занадто дорого.
Купуючи новий автомобіль, кожен покупець перебуває в стані ейфорії, адже скоро він стане володарем новенького авто, при цьому повністю втрачається пильність і сильно підвищується рівень довіри до автосалону.
Враховуючи такий психологічний стан покупця, деякі менеджери намагаються зіграти на цьому і пропонують своїм клієнтам зовсім не те, що вони хочуть, приховуючи при цьому багато цікавих тонкощів, які в подальшому переходять для покупця в неприємні факти. Автоексперти розповіли, до яких схем обману вдаються підприємливі працівники автосалонів.
Менеджер наполягає на візиті в салон
Потенційних покупців, зваблених вигідною пропозицією, менеджери наполегливо запрошують в автосалон, обіцяючи там розповісти всі подробиці. Однак, в автосалоні потрібного автомобіля може не виявитися, тому потенційному покупцеві запропонують «такий же, але в іншій комплектації». І він буде коштувати дорожче. Також може раптово закінчитися акція. В результаті менеджери можуть умовити клієнта купити автомобіль дорожчий, ніж він планував.
Звідки Ви приїхали?
Для менеджера в автосалоні дуже важливо знати, звідки до нього приїхав клієнт. Якщо здалеку, то він психологічно не готовий повертатися додому з порожніми руками, і, отже, з ним потрібно активно «працювати». В результаті клієнт може купити зовсім не той автомобіль, який хотів.
Менеджер радить купити опції і додаткові послуги
Кожен менеджер автосалону рекомендує клієнту придбати додаткове обладнання і скористатися різними додатковими послугами (наприклад, зробити тонування). Але він це робить не від чистого серця. Просто йому в разі згоди клієнта перепаде великий «куш». Через опції, які вам ніколи не знадобляться, ціна автомобіля може значно збільшитися.

Кредитні картки для водіїв

Менеджер затягує підписання договору
Іноді деяким клієнтам автосалонів доводиться чекати 3-4 години, щоб їм принесли договір купівлі-продажу на підпис. Робиться це для того, щоб втомлений клієнт підписав договір «не читаючи». Але ж там можуть бути різні нюанси, наприклад, велика неустойка за відмову від автомобіля. Клієнта має насторожити, якщо менеджер починає його «маринувати». Тому уважно ознайомтеся з договором купівлі-продажу.
Менеджер квапить з рішенням
Іноді менеджери починають квапити клієнтів з рішенням про покупку, мотивуючи це тим, наприклад, що «таких машин мало залишилося». Не поспішайте робити передоплату, адже в цьому випадку вам доведеться грати за правилами автосалону, щоб не втратити гроші.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас