Професійний етикет у МФО: міф чи реальність


Професійний етикет у МФО: міф чи реальність

Нещодавно Finance.ua писав про те, що понад 20 найбільших мікрофінансових організацій (МФО) України підписали кодекс професійної етики, розроблений Членами Всеукраїнської Асоціації Фінансових Компаній.

За їх словами, такий крок має вдосконалити доброчесну комерційну практику на ринку швидкого кредитування і поліпшити якість обслуговування клієнтів. Кредитори, які підписали кодекс, згодні з тим, що потрібно краще захищати споживачів фінансових послуг.

При цьому наголошується, що доброчесні гравці мікрофінансового ринку самостійно взяли додаткову відповідальність перед клієнтами, не чекаючи на законодавче унормування вимог їхньої діяльності.

Які правила діятимуть для працівників МФО:

  • після підписання документа компанії будуть дотримуватися зобов’язань;
  • не погрожуватимуть боржнику;
  • не вживатимуть нецензурну лексику;
  • не надаватимуть неправдиву інформацію про наслідки несплати кредиту або представлятися правоохоронними органами;
  • не турбуватимуть боржника або його представника дзвінками в нічний час (з 22.00 до 7.00 в будні і з 20.00 до 8.00 у вихідні чи свята);
  • загальна кількість щоденних взаємодій з боржником не повинна перевищувати 5 разів на добу.

Серед читачів Finance.ua виявилося чимало тих, хто користувався позикою від мікрофінансових організацій. Однак, більшість користувачів залишились незадоволеними сервісом, зокрема, ставленням до клієнтів. За словами наших читачів, працівникам МФО дійсно потрібно встановити діловий професійний етикет і контролювати його дотримання.

Наприклад, форумчанин dubik_ivan вважає, що таким компаніям варто більш відповідально підходити до вибору співробітників у своїх відділеннях:

Читачі також не вірять, що Кодекс допоможе позбутися постійних дзвінків від МФО із вимогами повернути борг. Більш того, Клиент20 стверджує, що працівники дозволяють собі вживати нецензурні висловлювання щодо позичальника:

Користувач форуму dimazahar1994 скаржиться на МФО, у якій взяв кредит: там не лише докучають телефонними дзвінками, але і погрожують фізичною розправою:

Із ним погоджується bobkogubko. Форумчанин розповів про свою знайому,яку кредитори у телефонних розмовах теж залякують погрозами. Також користувач обурений шаленими відсотками при кредитуванні у МФО:

Наш читач із нікнеймом kollbbasa555 зазначив, що працівники мікрофінансових організацій часто вживають лайку, а при спробі поскаржитися на такого співробітника на гарячій лінії від нього “відхрещуються”:

skuropataleksandr87 повідав свою історію про незахищеність особистих даних під час оформлення позики у МФО. За його словами, шахраї через маніпуляції із SIM змогли передати персональні дані третім особам:

Як вважаєте, ініціатива щодо Кодексу професійної етики для МФО буде дієвою? А якщо маєте цікаві історії, що стосуються цієї теми, поділіться ними у коментарях.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua