В Україні запрацював сервіс електронних квитанцій
В уряді до сервісу check.gov.ua підключили всі основні державні органи.
Про це повідомив міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет на своїй сторінці у FACEBOOK.
“Ми підключили до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи. Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату”, – пише Дубілет.
Які державні органи підключили до сервісу:
- сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо);
- міграційну службу (паспорти, закордонні паспорти тощо);
- РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо);
- ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів);
- послуги в Обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).
Очільник відомства наголосив, що співробітники цих установ отримали службові інструкції: “Якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть нам на гарячу лінію 1545”.
Як працює сервіс:
- необхідно зайти на сторінку сервісу
- вибрати банк;
- ввести номер квитанції;
- при необхідності можна скачати її з накладеним ЕЦП.
За словами міністра, можна просто сплачувати послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток та дати номер квитанції працівнику державної установи.
Які банки вже підключені до сервісу:
- А-Банк,
- monobank;
- ПриватБанк;
- в стадії підключення — ще 10 установ.
Кращі кредитні картки для онлайн-платежів 💳
“Окрім часу, для українців це буде заощадження і грошей. Бо часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через “місцеві” банки з гігантськими комісіями”, – додав він.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною