В Україні запрацював сервіс електронних квитанцій — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні запрацював сервіс електронних квитанцій

Особисті фінанси
2347
В уряді до сервісу check.gov.ua підключили всі основні державні органи.
Про це повідомив міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет на своїй сторінці у FACEBOOK.
“Ми підключили до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи. Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату”, – пише Дубілет.
Які державні органи підключили до сервісу:
  • сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо);
  • міграційну службу (паспорти, закордонні паспорти тощо);
  • РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо);
  • ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів);
  • послуги в Обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).
Очільник відомства наголосив, що співробітники цих установ отримали службові інструкції: “Якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть нам на гарячу лінію 1545”.
Як працює сервіс:
  • вибрати банк;
  • ввести номер квитанції;
  • при необхідності можна скачати її з накладеним ЕЦП.
За словами міністра, можна просто сплачувати послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток та дати номер квитанції працівнику державної установи.
Які банки вже підключені до сервісу:
  • А-Банк,
  • monobank;
  • ПриватБанк;
  • в стадії підключення — ще 10 установ.

Кращі кредитні картки для онлайн-платежів 💳

“Окрім часу, для українців це буде заощадження і грошей. Бо часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через “місцеві” банки з гігантськими комісіями”, – додав він.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас