Як отримати компенсацію за затримку або скасування рейсу
Першим кроком для отримання компенсації за затримку або скасування рейсу є звернення зі скаргою до авіаперевізника або туроператора.
Про це повідомляє “Блог права” у Telegram.
При подачі скарги рекомендовано мати такі документи:
- скаргу;
- копію паспорта;
- копію підтвердження бронювання квитка;
- копію квитка;
- копію посадкового талона;
Читайте також: Експерти назвали найбезпечнішу авіакомпанію в світі
- довідку від авіалінії, що підтверджує проблему з рейсом. Якщо довідки немає, але було смс або електронний лист – їх скріншот або роздруківку;
- фото табло з розкладом, відео спілкування з представником авіакомпанії і всі інші матеріали, які мають стосунок до справи;
- чеки, виписки з банківського рахунку, квитанції, будь-які інші документи, що підтверджують витрати і втрати, пов’язані зі зривом перельоту.
Єдиного вичерпного і обов’язкового переліку документів, які необхідно долучити до скарги, не існує.
Розгляд таких скарг авіаперевізником триває 3-4 місяці.
Якщо відповідь на скаргу надійшла в якості відмови або не надійшла взагалі, протягом 90 днів можна подати скаргу до Державної авіаційної служби (у випадку з авіаперевізником) або до Міністерства економічного розвитку і торгівлі (цей орган видає ліцензію туроператорам). Якщо й ці етапи виявились недієвими – звертатися з позовом до суду.
До речі, непогано заощадити в подорожах допомагають кредитні картки. Ми якраз відоібрали кілька вигідних кредитних карток для тих, хто не уявляє свого життя без доріг.
Кращі кредитні картки для мандрівників
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною