Xiaomi очолила ринок натільних пристроїв — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Xiaomi очолила ринок натільних пристроїв

Фондовий ринок
610
Нещодавно IDC повідомила, що Apple домінувала в індустрії натільних пристроїв у минулому кварталі, позаяк популярність AirPods продовжує зростати.
Однак новий звіт аналітичної компанії Canalys, який зосереджений виключно на сегменті розумних годинників і фітнес-трекерів, демонструє іншу картину. В даному випадку не враховувалася категорія бездротових навушників, в якій домінують Apple AirPods.
За даними Canalys, в третьому кварталі Xiaomi посіла перше місце в цій категорії в усьому світі, відвантаживши 12,2 млн пристроїв і зайнявши 27% ринку. За рік зростання продажів склало 74,4%. Зростання Xiaomi пояснюється «високими продажами в Китаї і агресивним розширенням за кордоном». Apple посіла друге місце з часткою ринку 15%, при цьому 60% поставок припадало на новітні Apple Watch Series.
Huawei посіла третє місце, відвантаживши 5,9 млн пристроїв і зайнявши 13% ринку. За рік поставки вдалося наростити на 243% завдяки зростанню продажів у Китаї. Fitbit займає 8% ринку і четверте місце. Samsung посіла п’яте місце і 6% ринку.
За матеріалами:
iXBT.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас