Маркетинг у фінансовому секторі: основні правила


Маркетинг у фінансовому секторі: основні правила

Люди обирають бренди, які легко згадати, і більша частина споживачів купить бренд з початкового репертуару, який сформований у них в голові.

Про це розповів керівний партнер, маркетингова агенція Aimbulance Віктор Дубровін на FinRetail2019.

До ключових бар’єрів зростання експерт відносить кілька позицій: бренд не підходить споживачеві, споживач не готовий платити, споживач не думає про бренд, споживач не знає бренд.

Але водночас Віктор Дубровін виділяє кілька принципів зростання бренду.

Принципи зростання маркетингу в фінансовому секторі:

1). Зростання бренду в проникненні в ринок. Щоб зростаи, необхідно залучати нових клієнтів. На думку експерта, відтік клієнта неминучий, але справлятися з відтоком клієнтів і зростати можливо, доводячи продукт до стандарту якості на ринку і залучаючи нових клієнтів.
2). Бренди взаємозамінні, тому бренд потрібно робити ближчим і доступнішим для клієнта.
3). Пам’ять споживача короткострокова, тому потрібно постійно нагадувати про бренд в прив’язці до конкретної задачі клієнта.

Основні правила:

  • закон “дірявого відра” – всі бренди втрачають споживачів – це нормально, і в основному це відбувається з об’єктивних причин. Причому бренди з більшою часткою ринку втрачають меншу частку клієнтів, а бренди з меншою часткою ринку – втрачати трохи більше (у %);
  • доцільніше фокусувати зусилля на залученні епізодичних і не-споживачів – їх набагато більше і ефект від їх залучення масштабніший;
  • споживач ухвалює рішення про вибір не на підставі особливостей або позиціонування бренду, а на підставі доступності бренду – в першу чергу фізичної в конкретний момент і ситуації;

  • споживачі не думають про бренди і швидко про них забувають, тому необхідно постійно про себе нагадувати;

  • більша частина споживачів купить бренд оригінального репертуару (2-3 бренди), який сформований у них в голові, щодо конкретного завдання або потреби – це і є ментальна доступність;

  • щоб зростати, необхідно розвивати ментальну доступність бренду – посилювати і розширювати кількість асоціацій бренду із завданнями клієнта;
  • люди не хочуть і не схильні довго вибирати, навіть коли вони купують дорогі і складні продукти, тому завжди прагнуть звузити набір альтернатив, що розглядаються;
  • більшість людей не шукають додаткову інформацію і вибирають продукт банку, клієнтами якого вони вже є. Таких людей 75%, а 73% в принципі розглядали тільки один бренд в фінансовій сфері.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua