Україна піднялася в рейтингу найдорожчих національних брендів світу - Brand Finance — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Україна піднялася в рейтингу найдорожчих національних брендів світу - Brand Finance

Казна та Політика
686
Україна зайняла 56 місце в рейтингу країн з найдорожчим національним брендом у світі, тоді як в 2018 році вона була на 58 місці.
Про це свідчать дані щорічного дослідження Brand Finance.
Випередив у рейтингу нашу країну Люксембург, зайнявши 55 місце. При цьому Україна показала кращі показники, ніж Греція, у якої 57 місце. Найдорожчими брендами в світі залишилися США, Китай і Німеччина.
Компанія опублікувала лише вартість брендів країн, які увійшли в ТОП-10. У зв’язку з цим, показники України не відомі.
ТОП-10 виглядає так:
  • Найбільше злетіла вартість бренду КНР – на 40,5%, до $19,4 трлн.
  • Ціна бренду США зросла на 7,2% – до $27,7 трлн.
  • ФРН – скоротилася на 5,7%, до $4,8 трлн.
  • Японія – зросла на 26%, до $4,5 трлн.
  • Великобританія зросла лише на 2,7%, до $3,8 трлн.
  • Франція залишилася на шостому місці, її вартість опустилася на 4%, до $3 трлн.
  • Індія. Бренд цієї країни зріс на 18,7%, до $2,5 трлн.
  • Канада опустилася на восьме місце з сьомого (-1,8%, до $2,1 трлн).
  • Південна Корея посіла дев’яту позицію замість десятої (+6,7%, до $2,1 трлн).
  • Італія впала з восьмої до десятої позиції (-4,7%, до $2,1 трлн).
  • Росія піднялася на 14-у позицію з 18-ї минулого року.
Цікаво, що найбільше за рік піднялася Гана, бренд якої подорожчав на 67,1%. За нею йдуть Уганда (+55,7%) і Парагвай (+55,4%).
Сінгапур з оцінкою 90,5 пункту з 100 став лідером в окремому рейтингу стійкості країнових брендів, де не враховується масштаб економіки. За ним ідуть Швейцарія (89,9 пункту), Нідерланди (89,6 пункту), Німеччина (88,2 пункту), Люксембург (86,9 пункту), ОАЕ (86,6 пункту) і Фінляндія (86,4 пункту) .
Згідно з рейтингом, середній приріст вартості бренду серед країн з економікою, що розвивається, склав 13,9%. У розвинених країнах цей показник збільшився на 0,4%.

Довідка Finance.ua:

  • Компанія Brand Finance щорічно складає рейтинг країн з найдорожчим брендом. У поняття «бренд країни» включаються такі показники, як зростання ВВП, інвестиційна і туристична привабливість, політика і торгові правила, соціальні аспекти тощо.
За матеріалами:
The page
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас