"Укртранснафта" и "Укртатнафта" обговорюють підписання договору за умовами транспортування ship-or-pay


"Укртранснафта" и "Укртатнафта" обговорюють підписання договору за умовами транспортування ship-or-pay

АТ «Укртранснафта» підтримує пропозицію ПАТ «Укртатнафта» брати до уваги при розрахунку тарифу на внутрішнє транспортування нафти планові показники транспортованих обсягів. Зокрема, це дозволить знизити приріст тарифу на транспортування нафти до Кременчуцького НПЗ у порівнянні з його проектним розміром.

Читайте також: Укртатнафта виступає проти підвищення внутрішніх тарифів на транспортування нафти

Наразі сторони ведуть перемовини про укладення нового договору, що передбачає збільшення обсягів транспортування до Кременчуцького НПЗ до 1,2 млн тонн нафти в річному вимірі та включатиме норму ship-or-pay з 1 жовтня 2019 року.

Враховуючи, що встановлений тариф на транспортування нафти трубопроводами Укртранснафти опирається на фактичний обсяг прокачки (850 тис. тонн на рік) та з метою встановлення збалансованих тарифів – сторони вже звернулися в НКРЕКП з пропозицією щодо корегування тарифу з врахуванням планових показників прокачки нафти на НПЗ. Що більший обсяг гарантуватиме замовник послуг з транспортування, то меншим буде зростання тарифу.

Підписання нової угоди між Укртранснафтою та Укртатнафтою дозволить гарантувати поступовий вихід сегменту транспортування нафти до українських споживачів за економічно обґрунтованими тарифами, що забезпечить компанії компенсацію усіх витрат та досягнення необхідної рентабельності. Водночас документ визначить прийнятну для заводу вартість послуг і дозволить йому наростити переробку та випуск вітчизняних нафтопродуктів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Енергетика
Все, що ми знаємо про:Укртатнафта
Опитування
В Контексті Finance.ua