Сайти, які розповсюджують дезінформацію, щорічно отримують $235 млн за рекламу - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сайти, які розповсюджують дезінформацію, щорічно отримують $235 млн за рекламу - дослідження

Фондовий ринок
372
Рекламні агентства, що працюють на відомі бренди, щорічно виплачують близько $235 млн не менше ніж 20 000 сайтам, що поширюють дезінформацію.
Це випливає з дослідження британської некомерційної організації, що займається складанням «Глобального індексу дезінформації» (The Global Disinformation Index, GDI), передає DW.
У числі найбільших компаній, які були залучені до таких механізми, – німецька автомобілебудівна компанія Audi, японська Honda, американська авіакомпанія American Airlines і рітейлер канцелярських товарів OfficeMax, що базується в США.
Як відзначають автори дослідження, компанії, найімовірніше, не підозрюють про те, кому вони платять за інтернет-рекламу. Це відбувається через те, що більша частина онлайн-реклами розміщується автоматично, із задіянням спеціального програмного забезпечення. Керівництво компаній-замовників, як правило, не має інформації про те, на яких конкретно сайтах може з’явитися їх реклама. Вони можуть лише отримати повідомлення про те, що рекламний матеріал був розміщений поруч з «небезпечним для бренду» контентом.
За матеріалами:
Mind
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас