Стало відомо, скільки грошей партії витрачали на рекламу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Стало відомо, скільки грошей партії витрачали на рекламу

Казна та Політика
555
Найбільше грошей пішло на телерекламу. Її найчастіше замовляли Батьківщина і Радикальна партія.
На другому місці за видатками – зовнішня реклама, до неї частіше вдавалися менш багаті партії.
У період парламентської виборчої кампанії політичні партії витратили 427,7 мільйона гривень на телерекламу.
Про це заявив аналітик громадського руху Чесно Ігор Фещенко на презентації попереднього аналізу виборчих фондів політичних партій.
“Відразу у чотирьох партій частина витрат на телерекламу перевищує 90% (Батьківщина, Радикальна партія, Аграрна партія і Сила права). Високу частку витрат на телебачення можна було б пояснити короткостроковістю кампанії і тим, що саме телебачення дозволяє охопити найбільшу частину виборців. Однак під час президентської кампанії частка витрат на телебачення була такою ж високою”, – розповів Фещенко.
Він зазначив, що в цілому до 10 липня партії витратили на агітацію майже 560 мільйонів гривень, з них на телерекламу – 76,4% коштів виборчих фондів, або 427,7 мільйона гривень.
За його словами, на другому місці за витратами – зовнішня реклама, на неї в цілому витратили майже 77,2 мільйона.
“Найбільше на зовнішню рекламу витрачали ті партії, які мають менші виборчі фонди. Ймовірно, це означає, що ті політсили, які не можуть собі дозволити дорогу рекламу на ТБ – до 300 тисяч гривень за хвилину в праймі – розглядають зовнішню рекламу як дешеву альтернативу”, – сказав Фещенко.
Він зазначив, що третя за обсягами стаття витрат – це друкована агітація. На неї офіційно витратили 18 мільйонів гривень (3,3% від загальних витрат). Ще 15 мільйонів пішло на рекламу на радіо (2,7%). Також Фещенко додав, що значна увага на цих виборах прикута до витрат в інтернеті, особливо в Facebook і Instagram.
За словами аналітика, найбільше на рекламу до реєстрації витрачала Європейська солідарність (23,2 мільйона), Українська стратегія Гройсмана (19,4 мільйона), Опозиційний блок (17 мільйонів) і Опозиційна платформа – За життя (16,4 мільйона). Також мав телерекламу до реєстрації і Голос.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас