Коли краще не передавати показники лічильників
Із першого по п’яте число показники лічильників не приймаються у зв’язку із закриттям минулого місяця і проведенням нарахувань.
Про це повідомляється на сайті ПрАТ «АК “Київводоканал”.
Читайте також: Як заощадити на комуналці 2019
“Нагадуємо про необхідність вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, а й гарячого водопостачання, починаючи з п’ятого й по останнє число кожного місяця”, – йдеться в повідомленні.
Показники потрібно передавати навіть тоді, коли споживач не користується холодною чи гарячою водою.
“Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо – все одно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Київводоканалі немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань – вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто “нулі”, – додали у водоканалі.
Передавати показники можна такими способами:
1. Через Особистий кабінет.
2. На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку “Надати показники”.
3. За допомогою мобільних додатків Viber та Telegram. Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік-акаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
4. У Центрах комунального сервісу (ЦКС) та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС).
5. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною