Нацбанк створює спеціальний підрозділ для захисту прав споживачів


Нацбанк вирішив підвищувати якість регуляцій та створювати більше умов для посилення фінансового сектору.

Про це сьогодні на форумі з фінансової інклюзії FinclusioninUA розповів Голова Національного банку України Яків Смолій.

«Своїм першочерговим завданням ми бачимо посилення прав споживачів. Скажу чесно, ми у НБУ сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні. Але парламент вирішив інакше. Однак, це не привід залишати людей один на один з проблемами», – розповів Смолій.

Тому, як розповів нам Голова Національного банку, задля захисту прав споживачів фінансових послуг створюється спеціальний підрозділ, що буде опікуватись цими питаннями.

Це має дозволити:

  • Регулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.
  • Сприяти інформаційній прозорості.
  • Зменшити кількість непорозумінь між фінустановами.
  • Привчити фінансовий сектор реагувати на питання та зауваження клієнтів.
  • Збільшити довіру до фінсектору.

Читайте також: 37% українців перебувають поза межами фінансової системи

«Як і раніше, будемо розглядати скарги людей, але відтепер ця робота буде системнішою. Ланцюжок в скаргах, реакція на зміни в нормативних актах стане ефективнішою та займатиме менше часу», – пообіцяв Смолій.

Нацбанк також розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності. Перші підсумки сподіваються підбити за рік.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Казна та Політика
Все, що ми знаємо про:НБУ
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua