662
Нацбанк створює спеціальний підрозділ для захисту прав споживачів
— Казна та Політика
Нацбанк вирішив підвищувати якість регуляцій та створювати більше умов для посилення фінансового сектору.
Про це сьогодні на форумі з фінансової інклюзії FinclusioninUA розповів Голова Національного банку України Яків Смолій.

«Своїм першочерговим завданням ми бачимо посилення прав споживачів. Скажу чесно, ми у НБУ сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні. Але парламент вирішив інакше. Однак, це не привід залишати людей один на один з проблемами», – розповів Смолій.
Тому, як розповів нам Голова Національного банку, задля захисту прав споживачів фінансових послуг створюється спеціальний підрозділ, що буде опікуватись цими питаннями.
Це має дозволити:
- Регулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.
- Сприяти інформаційній прозорості.
- Зменшити кількість непорозумінь між фінустановами.
- Привчити фінансовий сектор реагувати на питання та зауваження клієнтів.
- Збільшити довіру до фінсектору.
Читайте також: 37% українців перебувають поза межами фінансової системи
«Як і раніше, будемо розглядати скарги людей, але відтепер ця робота буде системнішою. Ланцюжок в скаргах, реакція на зміни в нормативних актах стане ефективнішою та займатиме менше часу», – пообіцяв Смолій.
Нацбанк також розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності. Перші підсумки сподіваються підбити за рік.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Президент оголосив масштабне перезавантаження енергетичної сфери
У жовтні інфляція сповільнилася до найнижчого рівня від початку року
Цьогоріч ДБР викрило злочини, що завдали державі майже 13 мільярдів грн збитків
Скільки коштів витратили на відбудову України від початку великої війни
У жовтні розмінували 370 гектарів українських сільгоспземель за програмою компенсації
«Зимова підтримка»: українці подали мільйон заявок у день старту програми
