Нацбанк створює спеціальний підрозділ для захисту прав споживачів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нацбанк створює спеціальний підрозділ для захисту прав споживачів

Казна та Політика
652
Нацбанк вирішив підвищувати якість регуляцій та створювати більше умов для посилення фінансового сектору.
Про це сьогодні на форумі з фінансової інклюзії FinclusioninUA розповів Голова Національного банку України Яків Смолій.
Нацбанк створює спеціальний підрозділ для захисту прав споживачів
«Своїм першочерговим завданням ми бачимо посилення прав споживачів. Скажу чесно, ми у НБУ сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні. Але парламент вирішив інакше. Однак, це не привід залишати людей один на один з проблемами», – розповів Смолій.
Тому, як розповів нам Голова Національного банку, задля захисту прав споживачів фінансових послуг створюється спеціальний підрозділ, що буде опікуватись цими питаннями.
Це має дозволити:
  • Регулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.
  • Сприяти інформаційній прозорості.
  • Зменшити кількість непорозумінь між фінустановами.
  • Привчити фінансовий сектор реагувати на питання та зауваження клієнтів.
  • Збільшити довіру до фінсектору.
«Як і раніше, будемо розглядати скарги людей, але відтепер ця робота буде системнішою. Ланцюжок в скаргах, реакція на зміни в нормативних актах стане ефективнішою та займатиме менше часу», – пообіцяв Смолій.
Нацбанк також розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності. Перші підсумки сподіваються підбити за рік.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас