Нацбанк створює спеціальний підрозділ для захисту прав споживачів
Нацбанк вирішив підвищувати якість регуляцій та створювати більше умов для посилення фінансового сектору.
Про це сьогодні на форумі з фінансової інклюзії FinclusioninUA розповів Голова Національного банку України Яків Смолій.
«Своїм першочерговим завданням ми бачимо посилення прав споживачів. Скажу чесно, ми у НБУ сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні. Але парламент вирішив інакше. Однак, це не привід залишати людей один на один з проблемами», – розповів Смолій.
Тому, як розповів нам Голова Національного банку, задля захисту прав споживачів фінансових послуг створюється спеціальний підрозділ, що буде опікуватись цими питаннями.
Це має дозволити:
- Регулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.
- Сприяти інформаційній прозорості.
- Зменшити кількість непорозумінь між фінустановами.
- Привчити фінансовий сектор реагувати на питання та зауваження клієнтів.
- Збільшити довіру до фінсектору.
Читайте також: 37% українців перебувають поза межами фінансової системи
«Як і раніше, будемо розглядати скарги людей, але відтепер ця робота буде системнішою. Ланцюжок в скаргах, реакція на зміни в нормативних актах стане ефективнішою та займатиме менше часу», – пообіцяв Смолій.
Нацбанк також розробив бачення майбутньої стратегії фінансової грамотності. Перші підсумки сподіваються підбити за рік.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною