Що робити, якщо замість гарячої води - холодна або немає лічильника


Що робити, якщо замість гарячої води - холодна або немає лічильника

Згідно із законом, постачальник комунальної послуги сам повинен здійснити перерахунок на випадок, якщо, наприклад, замість гарячої води з якоїсь причини подається холодна. Кабінет Міністрів затвердив якісні характеристики комунальної послуги. Якщо вони порушуються, необхідно заповнити заяву і відправити її в компанію. Там повинні перевірити інформацію, написати акт і перерахувати суми в платіжках.

“Нормативна температура води – від 50 до 75 градусів. При зниженні на кожні п’ять градусів знижується розмір тарифу. Тобто при температурі в 45-49 градусів – 90% тарифу, від 40 до 44 градусів – 70%. Якщо “літня вода” (до 40 градусів), то за неї потрібно платити за тарифом холодної”, – нагадує Денис Колядов.

Коли відключають гарячу воду і немає лічильника, проблем виникнути не повинно. Але якщо ви платите за нормативом споживання і у вас відключили гарячу воду, в кінці місяця необхідно простежити, щоб сума в платіжці знизилася пропорційно кількості днів без води.

“У нас люди дуже рідко намагаються захищати свої права. Найчастіше просто все закінчується дзвінками на гарячу лінію. Але якщо ваші права порушені, обов’язково в письмовому вигляді звертайтеся до постачальника. Всі вони отримують ліцензії, можна звернутися до регулятора – Національної комісії в сферах енергетики і комунальних послуг, на гарячу лінію до Кабінету Міністрів, до органів місцевої влади. Якщо все це не спрацює – потрібно звертатися до суду”, – радить Олександр Плахотник.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

В Контексті Finance.ua
Опитування