Добудову другої "Мрії" оцінили в $300-400 млн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Добудову другої "Мрії" оцінили в $300-400 млн

Фондовий ринок
1701
На добудову другого літака Ан-225 “Мрія” необхідно близько 300-400 млн доларів.
Про це сказав провідний конструктор Ан-225 Микола Калашников.
“У різні роки, напевно, разів п’ять мусувалася проблема його добудови, продажу і так далі, в тому числі з росіянами, китайцями. Цифра з кожним роком змінюється. Не тільки через інфляцію гривні, але і того ж долара. Час йде, і ціни світові ростуть. Суми 500 млн – така сума ніколи не фігурувала ніде. Десь 400 з чимось фігурувала, за попередніми розрахунками. Я не володію всією інформацією, тільки тією, яка через мене проходила. Від 300 до 400, в цьому діапазоні”, – розповів конструктор.
“У райдужних снах, зввісно, хотілося б, щоб літак добудували. Як це зробити? Як можна виготовити ті агрегати, які недобудовані?” – заявив він.
Калашников розповів, що в ангарах “Антонова” лежить половина хвостового оперення для другої “Мрії”. Зробити другу половину підприємство в змозі, а ось з шасі вже є проблеми.
“Орієнтувалися на завод “Південмаш”, ракетний завод. Там проблеми. Ми не в змозі самі зробити. Робили в Нижньому Новгороді, в Горькому, думати про це навіть особливо не доводиться… Оптимізму великого немає”, – заявив він.
Водночас директор “Авіаліній Антонова” Михайло Харченко вказав, що на світовому ринку немає надмірного попиту на перевезення літаком “Мрія”.
“По-перше, це досить дороге задоволення для замовника, і на ринку немає стільки специфічних вантажів. Це дорого, і замовник десять разів прораховує. І тільки коли не вирішується логістичне завдання з доставки такого вантажу, тоді замовник йде на те, що “Мрію” потрібно використовувати”.
За рік Ан-225 виконує 20-30 польотів. Вартість стартує від 1 млн доларів.
“У загальній скарбничці “Мрія” дає свої 10-15%. Вона себе економічно виправдовує”, – резюмував він.
За матеріалами:
lb.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас