Ринок мобільного ПЗ зріс на 20%
Аналітична компанія App Annie оприлюднила результати дослідження світового ринку програмного забезпечення для мобільних пристроїв. Експерти оцінили продажі додатків та ігор в найпопулярніших каталогах – Apple App Store і Google Play.
З початку 2018 року по 15 грудня користувачі Apple App Store і Google Play зробили 113 млрд завантажень додатків та ігор, що на 10% більше, ніж роком раніше. У грошовому вираженні мало місце 20-відсоткове зростання, до 76 млрд доларів. При цьому мобільні додатки, завантажені в китайських сторонніх магазинах, не враховувалися.
У звіті повідомляється, що середньостатистичний користувач смартфона в 2018 році проводив в мобільних додатках близько трьох годин на день (на 10% більше, ніж в 2017-му, і на 20% більше щодо 2016-го). Найпопулярнішими неігровими додатками виявилися Facebook Messenger, Facebook, WhatsApp, TikTok та Instagram.
Найприбутковішими додатками названі Netflix, Tinder, Китайське Tencent Video, IQIYI і Pandora Music. Найприбутковіші ігри 2018 року – це Fate/Grand Order, Honour of Kings, Monster Strike, Candy Crush Saga і Lineage M. Pokemon GO опинилася на сьомому місці.
Одним з найуспішніших мобільних додатків 2018 року аналітики вважають гру Fortnite Battle Royale, яка вийшла в березні і менше ніж за місяць принесла розробникам більше 15 млн доларів. При цьому на той момент вона була доступна тільки на iOS.
Зростання ринку мобільних додатків дослідники пояснюють збільшенням витрат споживачів на ігри, які є найбільш прибутковим джерелом доходів для розробників. Ще одним драйвером ринку мобільних додатків стали підписки, коли користувачі щомісяця платять за доступ до будь-яких функцій або контенту. Саме ця бізнес-модель, як вважають експерти, буде сприяти зростанню споживчих витрат в магазинах додатків в 2019 році, в результаті чого продажі ПЗ для смартфонів і планшетів підскочать до 122 млрд доларів.
За даними Apple, за 10 років роботи App Store розробники, які розміщують там свої додатки та ігри, заробили на них понад 100 млрд доларів. Для порівняння, аналітики App Annie нарахували сумарні витрати користувачів в App Store в розмірі 130 млрд доларів до кінця 2017 року.
За матеріалами: internetua.com
Поділитися новиною