Назвали найдорожчі бренди світу


Назвали найдорожчі бренди світу

У 2018 році до трійки найдорожчих брендів потрапили Apple, Google і Amazon.

Про це повідомляє консалтингове агентство Interbrand, яке опублікувало щорічний рейтинг ста найдорожчих брендів світу.

До першої десятки рейтингу потрапили:

  • Apple – 214,5 млрд доларів, за рік вартість бренду зросла на 16%.
  • Google – 155,5 млрд доларів, зростання на 10%.
  • Amazon – 100,8 млрд доларів, зростання на 56%.
  • Microsoft – 92,7 млрд доларів, зростання на 16%.
  • Coca-Cola – 66,3 млрд доларів, падіння на 5%.
  • Samsung – 59,9 млрд доларів, зростання на 6%.
  • Toyota – 53,4 млрд доларів, зростання на 6%.
  • Mercedes-Benz – 48,6 млрд доларів, зростання на 2%.
  • Facebook – 45,2 млрд доларів, падіння на 6%.
  • McDonald’s – 43,4 млрд доларів, зростання на 5%.

До сотні найдорожчих брендів світу вперше увійшли Spotify (92 місце, 5,2 млрд доларів) і Subaru (100 місце, 4,2 млрд доларів).

Читайте також: Apple отримала 62% прибутку від усіх продажів мобільних телефонів у світі

Також повернулися Chanel (23 місце, 20 млрд доларів), Hennesy (98 місце, 4,7 млрд доларів) і Nintendo (99 місце, 4,7 млрд доларів).

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів світу зросла на 7,7% в порівнянні з 2017 роком і досягла 2 трлн доларів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування