449
АМКУ дозволив об'єднання маркетплейсів Rozetka і EVO
— Фондовий ринок
Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив власникам маркетплейсу Rozetka отримати контроль над маркетплейсами групи компаній EVO.
АМКУ погодив придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній “Уапром” і “Аукро Україна” (Київ), “Тіу.Ру” (РФ), “Проект Ділбай” (Білорусь), і “Рекламне Агентство Сату.кз “(Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній.
В результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) отримає контроль над маркетплейсами об’єктів Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net, Zakupki.prom.ua, Satu.kz , Deal.by і ін.
Як повідомлялося, АМКУ в серпні почав розгляд низки справ про концентрацію, які приведуть до отримання власниками маркетплейсу Rozetka контролю над маркетплейсами групи компаній EVO.
Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об’єднатися. В результаті планованої угоди Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO, а частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії.
Операція буде закрита після дозволу АМКУ на концентрацію в Україні.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
«Нова пошта» має намір відкрити банк з обмеженою ліцензією, — Гетманцев
Попит на іграшки Labubu охолов: акції Pop Mart втратили $13 млрд вартості
Microsoft нагадала про припинення підтримки Windows 10: що далі
Apple готує ще десять новинок до наступної весни
З жовтня у Вроцлаві закриють аеропорт — причини, терміни
ФГВФО продає земельну ділянку 1,7 га на Закарпатті