456
IKEA покаже світовим компаніям, що в Україні можна працювати прозоро – експерт
— Фондовий ринок
Поява на українському ринку шведської компанії IKEA, яка виробляє і поширює відносно недорогі, але якісні товари для дому, – хороший знак для України. Про це в коментарі сайту “Сьогодні” розповіла в.о. директора Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев’янко, пише Сегодня.
На думку експерта, в першу чергу, IKEA стане прикладом для інших компаній-інвесторів.
Читайте також: Порошенко підтвердив вихід IKEA на український ринок
“IKEA – дуже відомий бренд, і за цим брендом України дуже давно полювала. Її поява важлива тим, що ця компанія абсолютно чиста. Вона покаже іншим компаніям, що в Україні можливо працювати за прозорими правилами гри. Таке рішення IKEA може стати маяком для інших інвесторів, які, можливо, зараз в роздумах”, – вважає Дерев’янко.
За словами експерта, IKEA довго роздумувала над тим, чи варто їй заходити в Україну. І лякала компанію, в першу чергу, корупція.
“Міг бути комплекс різних причин, які впливали на те, що IKEA не йшла раніше. По-перше, в якісь роки люди говорили про те, що були елементи корупції, які пропонувалися їм. По-друге, вони вибирали земельні ділянки дуже великі за габаритами, і не всі ділянки і не у всіх місцях їм підходили. Скажімо, не збігалися запити компанії і те, що могла запропонувати їй Україна”, – додає Анна Дерев’янко.
Але зараз компанія змінила своє рішення. Експерт припускає, що на початкових етапах, швидше за все, IKEA спробує попрацювати в тестовому режимі і лише в разі успіху зайде в країну масштабно.
“Зараз у них змінилася операційна система, і вони хочуть протестувати на Україні їх нову модель роботи. За кордоном вони мають дуже великі супермаркети. І там вони продають свою продукцію. В Україні ж вони хочуть протестувати дещо зменшений варіант своєї торгівлі. І потім це все масштабувати”, – припускає експерт.
Крім того, за словами в.о. директора Європейської Бізнес Асоціації, поява на ринку ще одного потужного якісного виробника товарів для дому складе конкуренцію в цьому сегменті, чим посприяє розвитку подібних компаній, які вже працюють в Україні.
“Цей бренд присутній в дуже багатьох країнах, і його наші споживачі добре знають. Тепер вони на місці матимуть доступ до якісної продукції за невисокими цінами. В принципі, вважається, що це недорога, але якісна продукція. Я не знаю, яка у них буде політика щодо ціноутворення в нашій країні, але не думаю, що вона буде відрізнятися сильно від інших держав. Також в сегменті товарів для дому у інших компаній з’явиться серйозний конкурент. І це добре, це змушуватиме інших бути більш креативними, конкурентоспроможними”, – додає експерт.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною
Також за темою
Банки декількох країн посилили контроль щодо клієнтів, пов’язаних із росією
Fitch підвищило рейтинг України після реструктуризації боргу
Інвесткомпаніям змінюють правила: що планує регулятор ринку капіталу
Ще 23 АЗС Коломойського переходять під контроль нового власник
НКЦПФР включила до списку сумнівних інвестиційних проєктів ще два кейси
Укрзалізниця повідомила, які потяги затримуються через аварію під Коростенем (список)
