IKEA покаже світовим компаніям, що в Україні можна працювати прозоро – експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

IKEA покаже світовим компаніям, що в Україні можна працювати прозоро – експерт

Фондовий ринок
453
Поява на українському ринку шведської компанії IKEA, яка виробляє і поширює відносно недорогі, але якісні товари для дому, – хороший знак для України. Про це в коментарі сайту “Сьогодні” розповіла в.о. директора Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев’янко, пише Сегодня.
На думку експерта, в першу чергу, IKEA стане прикладом для інших компаній-інвесторів.
IKEA – дуже відомий бренд, і за цим брендом України дуже давно полювала. Її поява важлива тим, що ця компанія абсолютно чиста. Вона покаже іншим компаніям, що в Україні можливо працювати за прозорими правилами гри. Таке рішення IKEA може стати маяком для інших інвесторів, які, можливо, зараз в роздумах”, – вважає Дерев’янко.
За словами експерта, IKEA довго роздумувала над тим, чи варто їй заходити в Україну. І лякала компанію, в першу чергу, корупція.
“Міг бути комплекс різних причин, які впливали на те, що IKEA не йшла раніше. По-перше, в якісь роки люди говорили про те, що були елементи корупції, які пропонувалися їм. По-друге, вони вибирали земельні ділянки дуже великі за габаритами, і не всі ділянки і не у всіх місцях їм підходили. Скажімо, не збігалися запити компанії і те, що могла запропонувати їй Україна”, – додає Анна Дерев’янко.
Але зараз компанія змінила своє рішення. Експерт припускає, що на початкових етапах, швидше за все, IKEA спробує попрацювати в тестовому режимі і лише в разі успіху зайде в країну масштабно.
“Зараз у них змінилася операційна система, і вони хочуть протестувати на Україні їх нову модель роботи. За кордоном вони мають дуже великі супермаркети. І там вони продають свою продукцію. В Україні ж вони хочуть протестувати дещо зменшений варіант своєї торгівлі. І потім це все масштабувати”, – припускає експерт.
Крім того, за словами в.о. директора Європейської Бізнес Асоціації, поява на ринку ще одного потужного якісного виробника товарів для дому складе конкуренцію в цьому сегменті, чим посприяє розвитку подібних компаній, які вже працюють в Україні.
“Цей бренд присутній в дуже багатьох країнах, і його наші споживачі добре знають. Тепер вони на місці матимуть доступ до якісної продукції за невисокими цінами. В принципі, вважається, що це недорога, але якісна продукція. Я не знаю, яка у них буде політика щодо ціноутворення в нашій країні, але не думаю, що вона буде відрізнятися сильно від інших держав. Також в сегменті товарів для дому у інших компаній з’явиться серйозний конкурент. І це добре, це змушуватиме інших бути більш креативними, конкурентоспроможними”, – додає експерт.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас