Для Укренерго готують комплаєнс-офіс — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Для Укренерго готують комплаєнс-офіс

Фондовий ринок
498
KPMG Україна та компанія EGI завершили перший етап масштабного проекту із запровадження комплаєнс-офісу для ДП НЕК Укренерго.
Про це порталу Finance.ua повідомили у прес-службі KPMG Україна.
“Компанія KPMG Україна та міжнародний оператор системи передач в Бельгії – компанія EliaGrid International завершили перший етап масштабного проекту, який передбачає впровадження функції комплаєнс та створення комплаєнс-офісу в компанії Укренерго відповідно до стандартів Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР)”, – зазначають у компанії.
Запровадження комплаєнс-офісу є частиною стратегії Укренерго, яка передбачає трансформацію державного підприємства на сучасного оператора системи передачі за європейським зразком.
Передбачається, що вимоги до нової комплаєнс-політики Укренерго ґрунтуватимуться на кращих практиках, що застосовуються в європейських операторах систем передач.
У рамках першого етапу для Укренерго було проведено аналіз поточних практик корпоративного управління, дотримання вимог законодавства, в тому числі антикорупційного, та заходів, що виконує або буде виконувати «Укренерго» в новій моделі енергоринку, яка має розпочатися в липні 2019 року.
За його результатами KPMG Україна надала рекомендації щодо поліпшення прозорості діяльності Укренерго, недопущення дискримінації для учасників енергетичного ринку, дотримання вимог конфіденційності, етичного ведення бізнесу, протидії корупції та управління конфліктом інтересів.
«Наша мета – створити ефективний інструмент управління комплаєнс-ризиками в компанії Укренерго. Наступний крок – розробка відповідної політики, яка міститиме ключові цінності компанії як щодо співробітників, так і відносно учасників ринку», – каже директор управління ризиками KPMG в Україні Олена Ісаєва.
Керівник Укренерго Всеволод Ковальчук повідомляє, що Укренерго однією з перших компаній у держсекторі розпочала будувати систему управління комплаєнс-ризиками та запроваджує позицію комплаєнс-офіцера.
“Наша стратегічна мета – інтеграція до європейської енергосистеми і відповідність усім вимогам та стандартам ENTSO-E, серед яких – прозорість діяльності компанії. З огляду на це, ефективне управління комплаєнс-ризиками є обов’язковою та необхідною передумовою розвитку компанії до рівня європейських системних операторів передачі електроенергії», — прокоментував він.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас