Банк Альянс запроваджує з 03.09.2018 р. нову послугу для бізнес клієнтів "Smartphone-Банкінг" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банк Альянс запроваджує з 03.09.2018 р. нову послугу для бізнес клієнтів "Smartphone-Банкінг"

Особисті фінанси
24
Банк Альянс запроваджує з 03.09.2018 р. нову послугу для бізнес клієнтів «Smartphone-Банкінг» до системи дистанційного обслуговування корпоративних клієнтів Банку – «iBank 2 UA».
Функціональність і можливості модулю «Smartphone-Банкінг»:
доступні залишки і виписки по рахунках;
перегляд, створення, підпис ключем ЕЦП платежів в національній валюті;
лімітування і контроль виконання платежів;
перегляд інформації про відкриті та закриті рахунки Клієнта, виписки, поповнення в національній валюті;
довідник одержувачів;
обмін поштовими повідомленнями;
геосервіси;
Push-повідомлення.
Технічні мінімальні вимоги до смартфону:
смартфон з операційною системою (далі ОС) iOS або Android;
ОС: iOS 6.0 та вище, Android 4.0.3 та вище (для яких не припинено підтримку виробника);
встановлений на смартфоні Клієнта додаток «iBank 2 UA»;
наявність актуальної версії ліцензійного програмного забезпечення антивірусного захисту, для якої не припинено підтримку виробника;
наявність надійного з’єднання з мережею Інтернет (рекомендована швидкість з’єднання 1 Мбіт/сек).
Вартість:
Підключення до послуги Smartphone-банкінг – входить до вартості абонентської плати з РКО;
Абонентська плата за користування послугою Smartphone-банкінг – 100 грн/місяць.
За матеріалами:
Альянс Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас