Основні види порушення прав споживачів в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Основні види порушення прав споживачів в Україні

Особисті фінанси
2393
Порушення прав споживачів були виявлені майже у половині перевірених господарюючих суб’єктів.
Про це Finance.ua розповів голова Держпродспоживслужби України Володимир Лапа.
“За результатами роботи в напрямку захисту прав споживачів за перше півріччя 2018 року було перевірено понад 2,5 тисячі господарюючих суб’єктів. Порушення у частині порушення прав споживачів виявлені у 40% випадків.” – повідомив експерт.
За його словами, основні порушення це:
  • відсутність доступної, необхідної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця – 82,5%;
  • реалізація товару, строк придатності якого минув – більше 10%;
  • реалізація небезпечного товару без належного попереджувального маркування, а також без інформації про правила та умови безпечності його використання – 1,5%;
Інші порушення займають набагато меншу частку.
За результатами перевірок до адміністративної відповідальності було притягнуто 713 осіб. Накладено адміністративних санкцій на суму 106,5 тисяч гривень. До відповідальності, передбаченою ст. 23 Закону “Про захист прав споживачів”, було притягнуто 384 суб’єкти господарювання з накладенням адміністративно-господарських санкцій на суму 1,4 млн грн.
“За структурою звернень до Держпродспоживслужби, було 42,7% звернень, які стосуються якості непродовольчих товарів. 39,6% – якості наданих послуг або робіт, з них 22% – якості житлово-комунальних послуг, 2% – фінансових та банківських послуг, 6,2% – якості продовольчих товарів, 6,8% – придбання товарів через інтернет і,6,5% – інше”, – резюмує Лапа.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас