Підраховано вартість реклами на ЧС-2018


Підраховано вартість реклами на ЧС-2018

Чемпіонат світу з футболу названий одною з найприбутковіших спортивних подій. Тільки на рекламі телевізійники різних країн заробили $2,4 млрд.

Так, за даними Kantar Media, очікується, що ЧС-2018 будуть дивитися близько 3,5 млрд. глядачів у більш ніж 200 країнах. В результаті тільки в одних США, збірна яких не пройшла на Мундіаль, було продано реклами на $ 600 млн. Ці гроші дістануться компаніям Fox і Telemundo.

Читайте також: Вартість ЧС-2018 в Росії оцінили в $14,2 млрд – РосЗМІ

Чотири роки тому на ЧС в Бразилії доходи американських телекомунікаційних компаній Univision TV і ABC/ESPN від реклами склали $ 523 млн. Тоді Univision TV найбільше заробила на рекламі McDonald’s ($ 29 млн), Anheuser-Busch InBev ($ 27 млн), Coca-Cola ( $ 23 млн). ABC/ESPN дісталися контракти від Microsoft ($ 18 млн), PepsiCo ($ 16 млн), Adidas ($ 12 млн).

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua