Підраховано вартість реклами на ЧС-2018 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Підраховано вартість реклами на ЧС-2018

Світ
418
Чемпіонат світу з футболу названий одною з найприбутковіших спортивних подій. Тільки на рекламі телевізійники різних країн заробили $2,4 млрд.
Так, за даними Kantar Media, очікується, що ЧС-2018 будуть дивитися близько 3,5 млрд. глядачів у більш ніж 200 країнах. В результаті тільки в одних США, збірна яких не пройшла на Мундіаль, було продано реклами на $ 600 млн. Ці гроші дістануться компаніям Fox і Telemundo.
Чотири роки тому на ЧС в Бразилії доходи американських телекомунікаційних компаній Univision TV і ABC/ESPN від реклами склали $ 523 млн. Тоді Univision TV найбільше заробила на рекламі McDonald’s ($ 29 млн), Anheuser-Busch InBev ($ 27 млн), Coca-Cola ( $ 23 млн). ABC/ESPN дісталися контракти від Microsoft ($ 18 млн), PepsiCo ($ 16 млн), Adidas ($ 12 млн).
За матеріалами:
ua.news
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас