Найбільші фінансові пастки туроператорів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найбільші фінансові пастки туроператорів

Особисті фінанси
19151
Українські туристичні агентства навчилися заробляти на клієнтах гроші. Умови угод прописуються дрібним шрифтом. Під час відпочинку виникають аварії, відбуваються травмування та інші неприємні речі.
ТСН.Тиждень склав рейтинг найбільших фінансових пасток від туроператорів.
На першому місці опинилися махінації з курсом валют. У туроператора є свій курс, який відрізняється від офіційного. Він на кілька пунктів вищий.
За словами президента Української асоціації турагентств Антона Рудича, туроператор заклав інший курс, щоб врахувати ризики.
Туристам радять просити показувати ціни в гривнях. Принаймні в день оплати, ви не будете шукати додаткові суми на те, щоб цю подорож нарешті викупити і відпочити.
На другому місці – медстрахування. За словами керівника відділу турстрахування Олени Дяченко, стандартний поліс маєн покривати амбулаторну допомогу, швидку допомогу, стоматологію і повернення додому. Також існують “золоті” варіанти.
Вам можуть запропонувати один за 70 євроцентів на добу, інший – за 1,4 євро. Але обидві покривають лікування на 30000 євро. Одна страховка може лікувати тільки, наприклад, від нежиті, інша – тільки від тиску. І якщо ваш діагноз не збігається, тоді за лікування ви заплатите самі.
На третій позиції опинилися гарячі тури. “Якщо агентство починає відразу зі знижок говорити – це слабке агентство. Але чим надійніший, чим більш продуманийо оператор, тим малоймовірно, що у нього будуть так занижені ціни”, – вважає Рудич.
На четвертому місці – туристичний банкрут. Згідно із законом, який писали ще в кінці минулого століття, якщо туроператор на нулі, турист не може вимагати з нього гроші.
За словами Рудича, чині закони не захищають туристів. Клієнти не отримають нічого: і в тур не поїдуть, і гроші не повернуть. Зараз в Україні діють близько 3000 туроператорів, агентств в рази більше. Тільки 20% з них є чесними, тобто не приховують свій реальний фінансовий стан, кажуть самі гравці ринку.
Також радять звернути увагу на відповідність номера готелю, який ви бронюєте. Щоб уникнути непоселення, треба відразу вимагати підтвердження броні. І тільки після цього віддавати кошти.
За матеріалами:
ТСН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас