Бетонні дороги: чи потрібні вони Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Бетонні дороги: чи потрібні вони Україні

Казна та Політика
4972
Торік Україна посіла 137-е місце з 144 країн світу за якістю дорожнього покриття. Загальна протяжність доріг в країні – 169,6 тис. км. З них 2,1 тис. км – з цементобетонним покриттям.
У нинішньому році почнуть будувати не асфальтовані, а бетонні дороги. У Міністерстві інфраструктури заявили про початок “ери бетонних доріг”.
“Моя мрія, як міністра, щоб хоч схід і південь України мали бетонне покриття автодоріг. Зараз альтернативи таким магістралям немає. Перш за все це будуть автодороги Дніпропетровської, Миколаївської, Закарпатської областей. Це південна частина дороги, яка з’єднає Гданськ і Одесу. Там великий потік великих вантажівок до портів призводить до швидкого знищення доріг”, – заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
За словами керівника відомства, вартість бетонної дороги першої категорії 18-20 млн гривень за 1 км. 1 км асфальтової становить 15-17 млн ​​грн.
Зараз відома цементно-бетонна дорога в Україні – “Варшавка”. Це – автомобільний шлях міжнародного значення довжиною 487 км. Він з’єднує Київ і Ковель і контрольно-пропускний пункт “Ягодин”. Його побудували в 70-х роках ХХ ст. У 2006-му почали реконструкцію дорожнього покриття. Закінчили перед початком футбольного чемпіонату Євро-2012.
У проекті бюджету на 2018-й передбачили 40 млрд грн на ремонт і будівництво доріг. У 2019 -му – більше 51 млрд грн. У 2020-му – майже 70 млрд.
Асфальтована автомобільна дорога складається декількох шарів: 40 см піщаний шар, щебінь – 20-25 см, бітумна обробка і три шари асфальтобетонної суміші – 5 см, 6 см і 8 см. Кожен шар ущільнюють катом до потрібного стану. Фактично так само виглядає і дорога з бетону.
За матеріалами:
Газета по-Українськи
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас