Sony готується до запуску онлайн-сервісу замовлення таксі в Японії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Sony готується до запуску онлайн-сервісу замовлення таксі в Японії

Фондовий ринок
109
Коли мова заходить про онлайн-сервіси замовлення таксі, першою на думку, звісно, спадає компанія Uber, що працює в тому числі і в Україні. Але ось зараз стало відомо, що конкурента знаменитому Uber розробляє не хто інший, як японська компанія Sony, ім’я якої в першу чергу асоціюється з ігровими консолями, телевізорами і смартфонами.
Японський гігант вже розробив відповідну платформу, в якій будуть використовуватися технології штучного інтелекту, і домовився про створення альянсу з шістьма місцевими операторами таксі (Checker Cab, Daiwa Motor Transportation, Green Cab, Hinomaru Kotsu і Kokusai Motorcars), об’єднаний парк яких налічує більше десяти тисяч автомобілів. Інші оператори таксі теж при бажанні зможуть підключитися до системи.
Розумні алгоритми, покладені в основу платформи Sony, аналізуватимуть різні фактори, такі як завантаженість доріг, аварії, погодні умови і розклад громадських заходів, що в результаті дозволить підвищити ефективність роботи служб таксі. Наприклад, система може передбачити стрибок попиту під час великого концерту і заздалегідь відправити в цей район відповідну кількість таксі.
Як буде називатися інтернет-сервіс таксі від Sony, поки неясно. Також невідомо, коли саме запрацює служба в Японії, і чи планує Sony в майбутньому поширити сервіс на інші країни.
Багатьом може здатися досить дивним рішення Sony вийти в цей сегмент, особливо з урахуванням успіхів Uber і міріади сервісів спільних поїздок. Але якщо говорити конкретно про Японію, то Uber тут поки не працює, оскільки місцеве законодавство забороняє надавати послуги з перевезення пасажирів без спеціальної ліцензії. І це дає Sony, для якої нові напрямки зростання зайвими точно не будуть, деяку перевагу, але головне, як то кажуть, не упустити момент.
Якраз зараз Uber веде переговори з японською диспетчерською службою Daiichi Koutsu Sangyo, за допомогою якої розраховує вийти на японський ринок. Крім того, Toyota нещодавно виділила близько $70 млн на створення додатка замовлення таксі JapanTaxi і розробляє власну ШІ-платформу для таксі. Іншими словами, Sony краще не зволікати з запуском сервісу.
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас