У Києві запустили чат-бота для клієнтів ЖКГ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Києві запустили чат-бота для клієнтів ЖКГ

Казна та Політика
742
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» запустив у соціальній мережі Facebook чат-бот (автоматичний помічник) для вирішення питань щодо послуг, що надаються. Про це йдеться в повідомленні на сайті центру.
Завдання бота – допомагати споживачам орієнтуватися при зверненні в центр.
Наприклад, якщо клієнту потрібно дізнатися час роботи і найближчу точку прийому відвідувачів, він може вибрати в месенджері категорію «знайти наш центр», після чого побачить інформацію щодо всіх районів Києва.
Якщо виникнуть запитання до фахівця ЦКС, але немає часу на відвідування центру, можна буде в розділі «залишити питання» викласти суть проблеми, вказавши контактні дані для зворотного зв’язку. У короткий термін звернення розгляне фахівець і надасть кваліфіковану відповідь.
Для того, щоб скористатися ботом, необхідно зайти на сторінку https://www.facebook.com/cks.com.ua/ і вибрати опцію «Відправити повідомлення».
«Чат-бот і всі стаціонарні сервісні центри та онлайн-сервіси «ЦКС» покликані швидко, оперативно і дистанційно надати нашим споживачам всі відповіді на питання, пов’язані з житлово-комунальними послугами», – зазначила Катерина Саркісова, генеральний директор комунального концерну.
Надалі, обіцяють комунальники, сервіс буде удосконалюватися, і всі питання щодо житлово-комунальних послуг можна вирішити через особистий мобільний гаджет.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас