Ericsson назвав 10 головних споживчих трендів 2018 року


Ericsson назвав 10 головних споживчих трендів 2018 року

Ericsson ConsumerLab представив дослідження 10 The Hot Consumer Trends for 2018 and beyond, присвячене 10 основним споживчим трендам, які будуть актуальні, починаючи з 2018 року. Цього разу у звіті відзначається зрушення парадигми – користувачі очікують від цифрових пристроїв людських реакцій на запити: розпізнавання жестів, міміки, інтонації голосу і реакції на дотики.

Отже, 10 споживчих трендів, які будуть актуальні з 2018 року, виглядають наступним чином:

1. Тіло як інтерфейс

Більше половини нинішніх користувачів інтелектуальних голосових помічників розраховують на можливість використання жестів, емоцій, інтонацій голосу і дотиків для взаємодії з технічними пристроями.

2. Розширені можливості прослуховування

81% опитаних вірить, що всього через п’ять років навушники можна буде не виймати з вух навіть для підзарядки. 63% користувачів хочуть, щоб навушники перекладали з однієї мови іншою в режимі реального часу, а 52% бажають, щоб вони блокували хропіння членів сім’ї.

3. Вічні новачки

30% опитаних не встигають стежити за розвитком технологій, це викликає стрес і відчуття безпорадності. Однак при цьому 55% зазначає, що саме нові технології дозволяють отримувати нові знання, необхідні їм у роботі.

4. Соцмережі перетворюються на ЗМІ

55% опитаних впевнені в тому, що соцмережі використовуються для просування ідей та думок в інтересах тієї чи іншої групи впливу. Приблизно половина респондентів вірить, що штучний інтелект можна використовувати для перевірки достовірності новин і фактів, які з’являються в соціальних мережах.

5. Занадто розумна реклама

60% користувачів хочуть блокувати небажану рекламу за допомогою штучного інтелекту. Між тим, технології доповненої і віртуальної реальності, використовувані в рекламі, з часом можуть замінити собою самі рекламовані товари і послуги.

6. Дивне спілкування

50% опитаних вважають, що неможливість відрізнити людину від робота здається їм дивною і страшною перспективою. 40% також з побоюванням ставляться до того, що смартфони зможуть реагувати на їхній настрій.

7. Гультяйське життя

32% опитаних, серед яких студенти, вважають, що їм не потрібна робота як сенс життя. 40% хотіли би, щоб замість них працювали роботи. 49% висловили інтерес до базового доходу, а третина вважає нормальним не працювати до тих пір, поки у них є хоча б мінімальні кошти для існування.

8. Життя в фотографії

Половина опитаних хоче мати смартфони, що знімають фотографії в 3D. На думку 75% респондентів, через 5 років технології віртуальної і доповненої реальності дозволять заново проживати сфотографовані на телефон моменти.

9. Літаючі таксі та велосипеди

Дорожній трафік – проблема всіх мегаполісів, і вирішити її користувачі сподіваються за допомогою літаючих таксі: інтерес до цього засобу пересування виявили 40% опитаних.

10. Заряджене майбутнє

Необхідність мати постійний доступ до джерел енергії та інтернету для безлічі користувачів і пристроїв формує потребу в інноваційних джерелах живлення. І ці джерела мають бути мобільними.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua