Ericsson назвав 10 головних споживчих трендів 2018 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ericsson назвав 10 головних споживчих трендів 2018 року

Технології&Авто
1342
Ericsson ConsumerLab представив дослідження 10 The Hot Consumer Trends for 2018 and beyond, присвячене 10 основним споживчим трендам, які будуть актуальні, починаючи з 2018 року. Цього разу у звіті відзначається зрушення парадигми – користувачі очікують від цифрових пристроїв людських реакцій на запити: розпізнавання жестів, міміки, інтонації голосу і реакції на дотики.
Отже, 10 споживчих трендів, які будуть актуальні з 2018 року, виглядають наступним чином:
1. Тіло як інтерфейс
Більше половини нинішніх користувачів інтелектуальних голосових помічників розраховують на можливість використання жестів, емоцій, інтонацій голосу і дотиків для взаємодії з технічними пристроями.
2. Розширені можливості прослуховування
81% опитаних вірить, що всього через п’ять років навушники можна буде не виймати з вух навіть для підзарядки. 63% користувачів хочуть, щоб навушники перекладали з однієї мови іншою в режимі реального часу, а 52% бажають, щоб вони блокували хропіння членів сім’ї.
3. Вічні новачки
30% опитаних не встигають стежити за розвитком технологій, це викликає стрес і відчуття безпорадності. Однак при цьому 55% зазначає, що саме нові технології дозволяють отримувати нові знання, необхідні їм у роботі.
4. Соцмережі перетворюються на ЗМІ
55% опитаних впевнені в тому, що соцмережі використовуються для просування ідей та думок в інтересах тієї чи іншої групи впливу. Приблизно половина респондентів вірить, що штучний інтелект можна використовувати для перевірки достовірності новин і фактів, які з’являються в соціальних мережах.
5. Занадто розумна реклама
60% користувачів хочуть блокувати небажану рекламу за допомогою штучного інтелекту. Між тим, технології доповненої і віртуальної реальності, використовувані в рекламі, з часом можуть замінити собою самі рекламовані товари і послуги.
6. Дивне спілкування
50% опитаних вважають, що неможливість відрізнити людину від робота здається їм дивною і страшною перспективою. 40% також з побоюванням ставляться до того, що смартфони зможуть реагувати на їхній настрій.
7. Гультяйське життя
32% опитаних, серед яких студенти, вважають, що їм не потрібна робота як сенс життя. 40% хотіли би, щоб замість них працювали роботи. 49% висловили інтерес до базового доходу, а третина вважає нормальним не працювати до тих пір, поки у них є хоча б мінімальні кошти для існування.
8. Життя в фотографії
Половина опитаних хоче мати смартфони, що знімають фотографії в 3D. На думку 75% респондентів, через 5 років технології віртуальної і доповненої реальності дозволять заново проживати сфотографовані на телефон моменти.
9. Літаючі таксі та велосипеди
Дорожній трафік – проблема всіх мегаполісів, і вирішити її користувачі сподіваються за допомогою літаючих таксі: інтерес до цього засобу пересування виявили 40% опитаних.
10. Заряджене майбутнє
Необхідність мати постійний доступ до джерел енергії та інтернету для безлічі користувачів і пристроїв формує потребу в інноваційних джерелах живлення. І ці джерела мають бути мобільними.
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас