884
Китайські робомагазини BingoBox готуються захопити світ
— Технології&Авто
У той час як Amazon продовжує налагоджувати свій робомагазин, стартап BingoBox вже встановив в материковому Китаї 200 своїх автоматизованих магазинів. Тепер компанія планує розширити свій бізнес, вийшовши на ринки Гонконгу, Східної Азії, а в подальшому і всього світу. Про амбітні плани компанії повідомляє South China Morning Post.
Перший робомагазин BingoBox відкрився у Шанхаї в червні цього року, але вже до кінця 2018 кількість торгових точок планується довести до 5000. У Гонконзі рітейлер веде переговори з низкою місцевих компаній для розміщення своїх магазинів без персоналу в парках, селах і державних житлових комплексах. У другому кварталі 2018 року компанія має намір розгорнути діяльність в Південній Кореї і Малайзії. Розширення дозволить зібрати більше даних про індивідуальні переваги жителів тих чи інших районів і запропонувати особливий асортимент за вигідними цінами.
Поява BingoBox відображає тенденцію відмови від традиційних супермаркетів з касирами та охоронцями. В цьому напрямку працюють багато компаній, серед яких стартап F5 Future Store з Гуанчжоу, рітейлер 7-Eleven, що відкрив перший робомагазин Signature в Сеулі, і Amazon з її проектом Amazion Go. Китайський IT-гігант Alibaba володіє робокав’ярнею Tao Café, в якій використовується розпізнавання облич і технологія мобільних платежів, а його конкурент JD.com керує двома автоматизованими магазинами.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною
Також за темою
ChatGPT вимагатиме паспорт або ID-карту для визначення віку
Apple готує MacBook Pro з сенсорним екраном
Microsoft вбудувала безоплатний ШІ Copilot Chat у Word, Excel та інші застосунки
Європейські альтернативи Starlink потребують фінансової підтримки від ЄС
CEO Zoom вважає, що ШІ скоротить робочий тиждень до 3 днів
Google інвестує £5 мільярдів у штучний інтелект у Британії