Ілон Маск: «Виробництво Model 3 тепер на 8-му колі Дантового пекла» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ілон Маск: «Виробництво Model 3 тепер на 8-му колі Дантового пекла»

Світ
3648
Маск розповів інвесторам, що ночами не спить, щоб прискорити виробництво електромобілів Model 3 і навіть пікніки з підлеглими влаштовує прямо на даху Gigafactory в Неваді. Скептики, однак, вважають, що не самовіддача і бізнес-таланти голови Tesla тримають її на плаву. Вся справа в $5 млрд державних субсидій, які дозволяють компанії Маска, що 10 років зазнає збитків, не оголошувати себе банкрутом.
Ілон Маск виступив, мабуть, з найемоційнішою зі своїх промов, намагаючись пояснити затримки з поставками покупцям бюджетного електрокара Model 3, повідомляє CNBC. Почати з того, що телеконференцію з фінансовими аналітиками він вів прямо з цеху Gigafactory, де збирають акумулятори для електромобілів Tesla. Саме їх дефіцит не дозволяє компанії поки що навіть наблизитися до випуску 5000 Model 3 на тиждень, обіцяних Маском.
Напередодні голова Tesla розмістив в Instagram фото, на якому Ілон Маск разом зі своїми підлеглими смажить маршмеллоу і п’є віскі прямо на даху Gigafactory. Справа відбувається вночі.
«Причина, з якої я розмістився на даху, полягає в тому, що там влаштувати пікнік — це швидше, ніж добиратися до готелю в Ріно. Це виробниче пекло — коло 8-е», – написав Маск у своєму Twitter. Всього в Дантовому пеклі з «Божественної комедії» 9 кіл. Саме на 9-му, на самому дні, і знаходилося виробництво Model 3 влітку, за визнанням самого Маска. Тепер же він розповів представникам інвесторів, що героїчні зусилля його особисто і всієї команди Tesla дозволили переміститися на коло вище.
Експерти кажуть, що Маск дуже грамотно грає на емоціях акціонерів. Сучасний керівник повинен не тільки показувати свою впевненість у кінцевому успіху підприємства, але і свою емоційну вразливість. Тоді його пожаліють і дадуть ще грошей на продовження бізнесу. «Я особисто перебуваю на виробничій лінії. Ми працюємо 7 днів на тиждень, і в минулі вихідні о 2 годині ночі я особисто допомагав проводити калібрування роботів на складальній лінії. Я роблю все, що в моїх силах», — тиснув на жалість керівник Tesla.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас