Техстан авто: за що штрафують на дорогах ЄС


Техстан авто: за що штрафують на дорогах ЄС

В ЄС поліцейські мають право зупинити будь-яку машину з потоку і перевірити її стан. Як пояснив нам голова Association of Troubleshooters Сергій Креймер, перш ніж витягнути машину з потоку, поліцейські дивляться на загальний стан автомобіля і те, як поводиться водій.

Якщо є зовнішні ознаки, що автомобіль потрапляє в зону ризику, його зупиняють для перевірки. Наших часто зупиняють за те, що вони їдуть непристебнутими або говорять за кермом по телефону. А якщо після зупинки водій починає доводити, що був пристебнутим, то нарватися на повний огляд простіше простого.

Зрозуміло, що в різних країнах поліція на різні порушення реагує по-різному. Але досвід спілкування з копами одних з невеликими застереженнями можна переносити на інші.

Німеччина

«Згідно з німецьким законодавством, їх поліція має право пред’являти вимоги до технічного стану автомобіля згідно з німецькими вимогами. Тобто, якщо українець на машині з українськими номерами (або з єврономерами) пересувається Німеччиною, він повинен дотримуватися тих вимог, які діють у Німеччині. Зупинити для контролю можуть у будь-який момент. Кожен поліцейський, який працює на автобанах або дорогах загального користування, має початкові технічні знання для поверхневого огляду автомобіля», – говорить Сергій Креймер.

В першу чергу німецькі поліцейські дивляться на гуму. Вона повинна відповідати тій сезонності, в якій пересувається автомобіль. На лобовому склі не повинно бути ні тріщин, ні інших пошкоджень. Світлоприлади повинні обов’язково працювати, а загальний техстан автомобіля повинен відповідати так званому стану, придатному до використання на дорогах загального користування Німеччини.

Польща

У Польщі в першу чергу дивляться на стан гуми. І там можна добряче витратитися – у поляків кінські розцінки щодо штрафів. Особливо великий ризик попастися, коли починається перший сніг. Також можуть поставити на штрафмайданчик, якщо пошкоджено лобове скло. Відремонтувати скло у Польщі дуже дорого, оскільки вони вимагають, щоб це робилося в сертифікованих гаражах.

Австрія

В Австрії причини для перевірки схожі з німецькими. Але на гуму, мабуть, дивляться найсуворіше (зрозуміло, країна альпійська). А також на «гучність» вихлопної труби. Тобто, коли вирізано каталізатор.

Що загрожує, коли виявили несправність.

«За «лису» гуму накладається штраф + пункти в водійській базі даних Німеччині (3 пункти за кожне колесо). Якщо машина втрачає оливу (вона капає на дорогу) або є несправності, які можуть вплинути на загальний потік транспорту (відсутність нормальних гальм, втрата рідини), цю машину можуть поставити на стоянку без права подальшого руху, доки не будуть усунуті всі технічні нюанси», – пояснює Сергій Креймер.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua