У Пекіні запускають першу маглев-лінію


У Пекіні запускають першу маглев-лінію

Мова йде про ділянку довжиною 10,2 км, яка з’єднає західні передмістя столиці, Меньтоугоу і Шицзіншань. Вже побудовано вісім піднятих над землею станцій, між якими поїзд буде розганятися до дозволених 100 км/год, говорить Ван Пін, генеральний менеджер Beijing Maglev Corporation. Лінія призначена для перевезення в середньому 160 тисяч пасажирів на день. Один поїзд із шести вагонів вміщує приблизно 1000 осіб.

Поїзди на магнітній подушці утримуються над полотном дороги електромагнітним полем, рухаються, не торкаючись рейок, без вібрації і тертя, що дозволяє їм розвивати більшу швидкість, ніж традиційні поїзди. Багаторазові тести підтвердили, що вплив електромагнітного поля в маглев-поїздах китайського виробництва відповідає стандартам ICNIRP, рекомендованим Всесвітньою організацією охорони здоров’я. Ця магнітна лінія стане першим транзитним сполученням в районі Меньтоугоу і серйозно полегшить транспортну ситуацію на дорогах, що сполучають передмістя з центром Пекіна.

Китай може похвалитися першою у світі комерційною маглев-лінією, запущеною в експлуатацію 31 грудня 2002 року в Шанхаї, між центром міста і аеропортом Пудун. Вона була розроблена і побудована німецькою компанією Siemens, а перша вітчизняна лінія з’явилася в КНР в травні 2016 в окрузі Чанша провінції Хунань.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Світ
В Контексті Finance.ua