Омелян вважає, що "Бориспіль" зробив так, щоб "Ryanair пішов, грюкнувши дверима"
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян вважає, що ДП “МА “Бориспіль” міг би підписати базову угоду з авіакомпанією “Ryanair”, що не містила б ніяких економічних ризиків для аеропорту.
Таку думку він висловив на своїй сторінці у Facebook.
“Бориспіль” міг підписати базову угоду, яка б не несла ніяких ризиків аеропорту. І початок був би”, – сказав міністр.
Коментуючи розголошення столичним аеропортом умов договору з бюджетним перевізником, міністр зауважив: такі дії були спрямовані на те, “щоб Ryanair пішов, грюкнувши дверима”.
Він додав, що Ryanair має базову угоду і додаткові. Саме в додаткових містилась значна частина вимог, які мали обговорюватись.
“Не буде дешевих ставок – не буде дешевих квитків. Аеропорт буде заробляти ще більше від нинішніх доходів за рахунок більшого пасажиропотоку і росту частки неавіаційних доходів”, – сказав Омелян.
Вибір саме міжнародного аеропорту “Бориспіль” для прийому лоукосту міністр пояснив наявністю двох порожніх терміналів.
“Регіональні аеропорти: половина не має повноцінної злітної смуги (як це в Одесі, наприклад), половина – терміналу (Гостомель). І чому пасажири мають літати не з Києва, якщо в Борисполі є два порожні термінали? Ще раз: аеропорт – державний, термінали збудовані за державні кошти, наразі вони не працюють, а сам аеропорт на утримання кожного з них витрачає близько 250 млн грн на рік. За словами Рябікіна (гендиректор аеропорту “Бориспіль” Павло Рябікін – ред.), один термінал використовується для проведення культурних заходів, виставок тощо. Фуршети організовувати можна, літати – ні?”, – коментує Омелян.
Причина ж відмови міжнародного аеропорту “Київ” (Жуляни), за словами міністра, мало чим відрізняється від причин, які зумовили поведінку “Борисполя”.
Довідка Finance.UA:
- 15 березня один з найбільших європейських лоукостерів Ryanair заявив про вихід на український ринок авіаперевезень.
- 5 липня директор аеропорту “Бориспіль” Павло Рябікін повідомив, що договір з Ryanair вже підписаний.
- 6 липня з’явилася інформація, що “Бориспіль” підписав свою версію договору з Ryanair, в якій не враховані окремі вимоги європейського лоукостера, які, за словами Рябікіна, обійдуться українському аеропорту в 2 мільярди збитків на рік.
- 10 липня Ryanair офіційно скасував вихід на український ринок.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною