Скільки насправді заробляють популярні західні Instagram-блогери (інфографіка)


Скільки насправді заробляють популярні західні Instagram-блогери (інфографіка)

Скільки заробляють популярні Instagram-блогери на Заході? Більшою мірою це залежить від кількості підписників, але якщо в середньому – приблизно $300 за пост. Блогери від 100 000 фоловерів можуть розраховувати на $800 за пост, а ті, у кого аудиторія менше 1000 осіб – в кращому разі на $100. Такі дані опублікував AdWeek з посиланням на Influence.co (маркетплейс топових блогерів – ред.). Ще більше цікавих цифр – в інфографіці, яку переклав AIN.UA.

Були часи, коли соціальні мережі вважалися порівняно недорогим методом просування з високим ступенем залучення аудиторії. Але в міру їх дозрівання як маркетингових каналів витрати на рекламу зросли, а залучення впало. Тоді маркетологи відкрили для себе роботу з лідерами думок у соціальних мережах: вони виявили, що реклама через них дозволяє добитися не тільки високого рівня залученості, а й реальних якісних лідів, конверсії та впізнаваності бренду. Так життя топ-блогерів стало налагоджуватися…

Непогано заробити на власній популярності можна і в Facebook, і в YouTube, але Instagram-блогери, мабуть, найефективніші для просування товарів і послуг. І вигідні. Звичайно, обходяться вони недешево, і що далі – то дорожче. Однак вимагання лідерів думок в залежності від теми можуть помітно відрізнятися.

Типовий популярний блогер в Instagram за категоріями

Середня ціна за рекламний пост становить приблизно $300, деякі блогери можуть заробляти більше в залежності від кількості підписників. Найприбутковіші акаунти у моделей, навколо них же, як правило, збирається найбільша аудиторія. Також в Instagram досить популярні фітнес-блогери, але заробляють вони все ще менше, ніж фотографи.

Примітно, що у чоловіків в Instagram вимагання вищі, ніж у жінок. Блогери з аудиторією понад 100 000 підписників можуть заробляти до $800 за публікацію. При цьому акаунти, на які підписано до 1000 осіб, в кращому випадку можуть заробити $100 за пост.

Типовий популярний блогер в Instagram за ступенем залучення

Цікава залежність між популярністю блогера і залученістю аудиторії в його аккаунт: що менше фоловерів – то більше залучення. Тобто чим популярніший блогер, тим менша залученість в його пости. Але як не дивно, більша ступінь залученості не приносить блогеру більше грошей.

Підсумок такий: на рівень заробітку Instagram-блогерів впливають всього три фактори – тема, якість контенту, а також розмір аудиторії. Якщо ви модель, намагайтеся виглядати добре і бути іконою стилю. Якщо фотограф – чим більше гарних фото, тим більше грошей.

Майя Ярова

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua