Українці переходять на секонд: топ-10 вживаних товарів (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці переходять на секонд: топ-10 вживаних товарів (інфографіка)

Особисті фінанси
11471
Через кризу українці частіше стали цікавитися уживаними товарами і купувати речі в секонд-хендах. Якщо в мережі за 2016 рік шукали вживані велосипеди, техніку і навіть рюкзаки (топ-10 запитів — див. інфографіку), то в реальному житті популярність набирають магазини з поношеним одягом.
Як розповіли на одному з сайтів безкоштовних оголошень, крім топ-10 найпопулярніших запитів за минулий рік, українці цікавляться й іншими товарами. “Наприклад, посуд, купівля або продаж будматеріалів та інше також представляють інтерес для користувачів”, — розповіла pr-менеджер сайту Оксана Венгровська.
За її словами, основні предмети у переліку найцікавіших залишилися майже ті самі.
Наприклад, позаторік однозначним лідером за запитами був велосипед, другим за популярністю був запит сукні, потім — айфони і дивани. Замикають першу десятку в 2015 році запити “Водій”, “Квартира” і “Кросівки”. Незначно змінилися і транспортні запити українців. Якщо у 2016-му середню, п’яту позицію, посідає мотоцикл “Ява”, то в 2015-му цю позицію займав човен, а мотоцикл був на одну сходинку нижче в рейтингу. Вартість такого мотоцикла, залежно від стану, варіюється від 8 тис. грн. до 40 тис. грн, а ось вартість човнів (залежно від стану та наявності мотора) коливається від 1800 грн (старий алюмінієвий без двигуна) до 218 тис. грн (міні-катер).
Тенденцію того, що українці частіше цікавилися секонд-товарами в 2016-му, підтверджують і експерти. “В Україні спостерігається зростання продажів через систему секонд-хендів на 20-30%, — сказав нам керівник секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський. — Йдеться про цивілізовані магазини, куди можна прийти і нормально поміряти ту чи іншу річ. Причому ці речі були використані або 1 раз, або взагалі не надягали, але вийшли з моди. В Україну зайшли цілі мережі секондів. Це користується популярністю, сам напрямок розглядається малими підприємцями як непоганий бізнес. Серед покупців є й такі, хто відносить себе навіть не до середнього класу, а до заможних людей. Чому? Тому що там вони можуть купити брендову річ за ціною нижче за ту, яка в бутиках (наприклад, джинси в нормальному стані на секонді можуть обійтися в 100 грн замість 800 грн за нові в магазині. — Авт.). Вони просто не хочуть переплачувати. А середнього класу, на жаль, залишається все менше, тому такі магазини стають буфером на тлі зниження купівельної спроможності”.
За словами експертів, набирає популярності і лихварство.
Українці переходять на секонд: топ-10 вживаних товарів (інфографіка)
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас