Компанія Google Україна представила портрет українського користувача YouTube (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Компанія Google Україна представила портрет українського користувача YouTube (інфографіка)

Світ
6449
Компанія Google Україна представила портрет українського користувача YouTube, складений за результатами дослідження профілю користувачів YouTube Audience Profiling Study 2016. В даному дослідженні компанія постаралася з’ясувати основні тенденції використання сервісу українськими користувачами, а також яким чином відрізняється споживання контенту на телебаченні й на YouTube.
YouTube сьогодні є найпопулярнішим відео-хостингом в світі: щорічно час переглядів зростає на 50%, і вже половина переглядів припадає на мобільні пристрої. YouTube налічує 1 мільярд відвідувачів на місяць, а кожну хвилину завантажується 400 годин відео. В Україні перше відео було завантажене в 2005 році, а офіційно YouTube запущений в кінці 2012 року. Темпи зростання YouTube в Україні навіть вищі від загальносвітових — час перегляду відео збільшується на 70% з року в рік.
Компанія Google Україна представила портрет українського користувача YouTube (інфографіка)
За даними дослідження, 83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум 1 раз на місяць, а 55% — щодня. Використання YouTube щоденно стало практично правилом у молодого покоління — 70% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років дивляться відео на YouTube щоденно. Зростає і число переглядів відео з мобільних пристроїв — 49% українських YouTube-користувачів підключаються до сервісу через свої смартфони.
Найчастіше українські користувачі YouTube дивляться відео вдома — 96%, 18% це роблять в офісі, школі або іншому навчальному закладі, а 20% — в дорозі або іншому місці поза домом. Дослідження показало, що більше половини користувачів YouTube (59%) дивляться відео на сервісі ввечері або перед сном.
Компанія Google Україна представила портрет українського користувача YouTube (інфографіка)
26% українських користувачів YouTube у віці від 25 до 44 років повідомили, що вони дивляться YouTube частіше, ніж телебачення. А 31% користувачів YouTube кажуть, що вони стали дивитися телевізор рідше, відколи почали користуватися YouTube. Водночас, мотиви для перегляду відео на ТБ і на YouTube схожі — це відпочинок і розвага або пошук натхнення.
Компанія Google Україна представила портрет українського користувача YouTube (інфографіка)
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас