Розкіш по-американськи: топ-5 новинок автосалону в Детройті 2016 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Розкіш по-американськи: топ-5 новинок автосалону в Детройті 2016

Технології&Авто
2645
На автосалоні в Детройті відбулося понад 40 світових і північноамериканських прем’єр. НВ вибрало найбільш яскраві новинки американської виставки.
Детройт – не найбільш благополучне місто США, але світових автовиробників це не збентежило. На місцевий автосалон вони привезли, як ніколи, багато новинок преміум-класу. Причому, свій внесок зробили не тільки лідери, а й аутсайдери сегменту, а також зовсім нові гравці. У підсумку моделі з позначкою “преміум” виявилися в більшості, але і з них деякі особливо виділялися.
Lexus LC500
Коли три роки тому Lexus показав в Детройті концепт LF-LC, тільки найбільш затятим супротивникам бренду не захотілося побачити подібну модель у його лінійці. Сам автовиробник не збирався пускати його в серію, але в результаті не зміг встояти перед бажаннями споживачів. “Ми слухали, і ми його зробили”, – сказав глава Toyota Акіо Тойода, підкреслюючи роль публіки в серійній долі LC500.
Нове флагманське купе Lexus може похвалитися 5,0-літровим силовим агрегатом V8 і 10-швидкісною автоматичною трансмісією, вміє розганятися від 0 до 60 миль на годину (96 км/год за 4,5 секунди і виглядає ніби спортсмен-супермодель світу автомобілів. В скарбничку продажів Lexus він багато не покладе, але для іміджу зробить не менше, ніж будь-бестселер.
Genesis G90
Компанії Hyundai стало затісно на масовому ринку, і вона вирішила освоювати нову територію – преміум-клас. Ще в листопаді автовиробник оголосив про створення нового суб-бренду Genesis, а вже в грудні первісток марки оформив дебют в Кореї під ім’ям EQ900. Тепер автомобіль вийшов на міжнародний рівень, прийнявши назву G90.
У Hyundai великі плани на новий бренд. Корейський автовиробник збирається поповнити лінійку ще п’ятьма моделями Genesis до 2020-го року. Правда, поки він побоюється виводити його на європейський ринок, де домінують німецькі бренди. Спершу компанія спробує потіснити їх у США, Китаї, Росії та на Близькому Сході.
Volvo S90
Так, у преміум-сегменті пристрасті розпалюються. І це заслуга не тільки нових гравців. Компанія Volvo вже випустила успішний XC90, який на нинішньому автосалоні в Детройті був названий позашляховиком року в Північній Америці. Тепер вона має намір розвинути успіх з новим S90. На ринку модель зіткнеться з Mercedes E-Class, BMW 5-Series і Audi A6, нові покоління яких вже на підході. Протистояння обіцяє бути гострим.
Lincoln Continental
MKZ, MKX, МКС – такі назви автомобілі Lincoln носили в останні роки. А ось для свого флагмана американський автовиробник витягнув на світло легендарне ім’я Continental. Для Lincoln це головний козир у грі, в якій бренд поки програє і японським і німецьким брендам у себе ж удома. Приміром, минулого місяця автовиробник продав трохи більше 10000 автомобілів в США. Mercedes і Lexus зуміли реалізувати в 4 рази більше. Навіть у вітчизняного конкурента Cadillac продажу були вдвічі вище. Не те, щоб Continental був останньою надією Lincoln, але для бренду, який збиралися закрити ще три роки тому, кожен новий автомобіль – вже велика подія.
Mercedes E-Class
На відміну від багатьох інших дебютантів Детройтського автосалону, Mercedes E-Class не є новачком. Більш того, на виставці німецький автовиробник представив модель вже п’ятого покоління. Автомобіль придбав разючу зовнішню схожість зі старшим S-Class, навчився оновлювати програмне забезпечення “через повітря” і покращив свою майстерність автопілота, за що Mercedes прозвав його “найрозумнішим седаном бізнес-класу”.
Ярослав Золотніков
За матеріалами:
НВ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас