Кожен п'ятий товар в інтернеті - український — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кожен п'ятий товар в інтернеті - український

Особисті фінанси
855
За 2015 рік істотно виріс попит на товари українського виробництва. Про це повідомив директор з розвитку компанії Prom.ua Денис Горовий на зустрічі з журналістами.
Кожен п’ятий проданий на майданчиках компанії товар – українського виробника. Під час кризи люди прагнуть заощадити, а вітчизняні товари дешевше закордонних.
“Найбільш затребуваними товарами українського виробництва були: одяг, взуття, товари для дому і саду, товари для будівництва, подарунки, книги, товари для дітей, автозапчастини та аксесуари, товари для спорту і відпочинку, промислове обладнання та продукти харчування”, – сказав Денис Горовий.
Українці відвідують інтернет-магазини в основному в робочий час. Половина інтернет-покупців – молодь у віці 25-34 років. Покупців старше 65 років всього дві відсотка.
“Частка електронної торгівлі невелика – 2,1 відсотка від усієї торгівлі. Але вона зростає щорічно на 30 відсотків. Український ринок електронної комерції в 2014 році склав 19 млрд гривень, а в 2015-му зріс до 25 мільярдів. Очікуємо, що в 2016 році досягне 33,7 мільярда, а в 2017-му – 44 млрд гривень”- спрогнозував фахівець.
Передумовами для подальшого розвитку електронної торгівлі в Україні він назвав збільшення проникнення інтернету на 5-6 відсотків щорічно, і зростання на 3-4 відсотки кількості інтернет-покупців. Очікується, що в 2016 році онлайн будуть 54 відсотки населення України. Завдяки 3G вдвічі порівняно з минулим роком зросла частота використання мобільних телефонів для онлайн-шопінгу. У той же час, кількість покупок з персональних комп’ютерів зменшилася на 9 відсотків.
Нагадаємо, за даними Держстату, роздрібна торгівля України в 2014 році становила 903,5 млрд грн.
За матеріалами:
Газета по-Українськи
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас