Український стартап залучив 1,2 мільйона для запуску проекту в США — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Український стартап залучив 1,2 мільйона для запуску проекту в США

Технології&Авто
999
Компанія Tisk na Spletu, заснована українцями, займається додатком і онлайн-сервісами для поліграфії, нещодавно залучила $1,2 млн приватних інвестицій.
Як повідомляється, ці гроші підуть на запуск проекту в США під назвою Flyer Center.
Інвестори – український поліграфіст Костянтин Пуппо і IT-фахівець із США, імені якого поки не називають, отримають 60% частки у новому проекті, Tisk na Spletu – 40%.
Компанії Tisk na Spletu належить технологія підтримки онлайн-друку printonline.tech.
Ця технологія дозволяє автоматизувати всі етапи проходження друкованого замовлення для офсетного друкарні – від завантаження макета онлайн до логістики готового замовлення клієнту.
Flyer Center – це сервіс за замовленням поліграфії в онлайні, який використовує цю технологію. Він працює, утворюючи регіональну мережу партнерських друкарень і використовуючи їх нічні потужності, що простоюють.
Тобто клієнт сервісу зможе замовляти друк в онлайні в друкарні, розташованій якомога ближче до його офісу і теоретично – отримати продукцію вже на наступний ранок після замовлення.
Технологічне ядро ​​сервісу було розроблено засновниками ще в Україні в 2013 році, але реалізувати його повною мірою не вдалося – в той час в Україні в тому чи іншому вигляді присутня цензура друкованих матеріалів.
Реєструвати подібний сервіс в Україні було б неможливо ще й тому, що компанія продає послуги в онлайні євро і долари, а жоден український банк-еквайєр не дозволяє приймати платежі у валюті, відмінній від гривні.
Так що в кінці року проект перемістився до Словенії. Звідси і назва: по-словенському Tisk na Spletu означає “Друк в інтернеті”.
Керують компанією Tisk na Spletu CEO Олег Пелещак, CTO Іван Дубровін, CIO В’ячеслав Плішкін, всього в команді близько 10 осіб, в основному, це – IT-персонал.
За словами Дубровіна, компанія самооплачується, але весь прибуток реінвестується в подальше зростання. “Наші конкуренти, великі компанії начебто Vistaprint і Flyeralarm сукупно витрачають в день близько 1 млн євро на онлайн-рекламу. Інвестиції в новому проекті підуть на захоплення ринку і на маркетинг”, – говорить він.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас