Концесіонування морських портів не відповідає інтересам України, - нардеп — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Концесіонування морських портів не відповідає інтересам України, - нардеп

Казна та Політика
245
Ідею приватизації та концесіонування морських портів українські парламентарії вважають хибною і такою, що не відповідає національним інтересам України.
Про це заявив народний депутат від партії “Свобода” Андрій Іллєнко.
За його словами, виведення морських портів зі списку підприємств, що не підлягають приватизації – це крок, який повністю протилежний тому, що декларувалось в часи Майдану.
“Те, що відбувається сьогодні – це остаточний грабунок залишків української економіки, абсолютно нераціональне розбазарювання національного ресурсу. Ми категорично проти цього і будемо робити все, щоб це не відбулося”, – запевнив Іллєнко.
Депутат розкритикував, зокрема, можливість оцінки активів найбільшого морського порту України – МТП “Південний” всього за 10 тисяч грн.
Міжнародна компанія “Делойт і Туш”, яка перемогла в конкурсі ФДМУ, підписала з Міністерством інфраструктури договір на оцінку майна порту “Південний”. При цьому компанія-оцінювач оцінила свої послуги у 10 тисяч гривень, назвавши свою роботу волонтерською діяльністю.
“Я дуже сумніваюся, що хто-небудь займається подібним альтруїзмом, особливо у світі такого жорсткого економічного життя. Мені здається, що більшість цих активів будуть підготовлені для приватизації українськими олігархічними групами. Таке враження, що частина міністрів безпосередньо є креатурами олігархів, а інша частина абсолютно не уявляє, що таке держава і керує галузями економіки, як своїми приватними підприємствами”, – наголосив Іллєнко.
На думку нардепа, в Європейському союзі, до якого намагається долучитися Україна, працюють величезні сектори економіки, в яких держава є гравцем, а не просто статистом.
“Кому потрібні збиткові підприємства? Нікому. Туди потрібно вкладати кошти, виводити їх на прибуток. А от взяти вже готове прибуткове підприємство, яке працює і просто покласти собі в кишеню гроші – ось так діють наші “ефективні” власники”, – резюмував нардеп.
Як відомо, першим об’єктом, який Міністерство інфраструктури вирішило віддати в приватні руки за допомогою механізму концесії, є найбільш глибоководний морський порт України – МТП “Південний”. Щорічно порт перераховує в держбюджети різних рівнів близько півмільярда гривень.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас