Концесіонування морських портів не відповідає інтересам України, - нардеп


Концесіонування морських портів не відповідає інтересам України, - нардеп

Ідею приватизації та концесіонування морських портів українські парламентарії вважають хибною і такою, що не відповідає національним інтересам України.

Про це заявив народний депутат від партії “Свобода” Андрій Іллєнко.

За його словами, виведення морських портів зі списку підприємств, що не підлягають приватизації – це крок, який повністю протилежний тому, що декларувалось в часи Майдану.

“Те, що відбувається сьогодні – це остаточний грабунок залишків української економіки, абсолютно нераціональне розбазарювання національного ресурсу. Ми категорично проти цього і будемо робити все, щоб це не відбулося”, – запевнив Іллєнко.

Депутат розкритикував, зокрема, можливість оцінки активів найбільшого морського порту України – МТП “Південний” всього за 10 тисяч грн.
Міжнародна компанія “Делойт і Туш”, яка перемогла в конкурсі ФДМУ, підписала з Міністерством інфраструктури договір на оцінку майна порту “Південний”. При цьому компанія-оцінювач оцінила свої послуги у 10 тисяч гривень, назвавши свою роботу волонтерською діяльністю.

“Я дуже сумніваюся, що хто-небудь займається подібним альтруїзмом, особливо у світі такого жорсткого економічного життя. Мені здається, що більшість цих активів будуть підготовлені для приватизації українськими олігархічними групами. Таке враження, що частина міністрів безпосередньо є креатурами олігархів, а інша частина абсолютно не уявляє, що таке держава і керує галузями економіки, як своїми приватними підприємствами”, – наголосив Іллєнко.

На думку нардепа, в Європейському союзі, до якого намагається долучитися Україна, працюють величезні сектори економіки, в яких держава є гравцем, а не просто статистом.

“Кому потрібні збиткові підприємства? Нікому. Туди потрібно вкладати кошти, виводити їх на прибуток. А от взяти вже готове прибуткове підприємство, яке працює і просто покласти собі в кишеню гроші – ось так діють наші “ефективні” власники”, – резюмував нардеп.

Як відомо, першим об’єктом, який Міністерство інфраструктури вирішило віддати в приватні руки за допомогою механізму концесії, є найбільш глибоководний морський порт України – МТП “Південний”. Щорічно порт перераховує в держбюджети різних рівнів близько півмільярда гривень.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua